Min träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 482 total)
  • Author

Dags att börja skriva ner allt. Jag är en tjej på 19,5 år som gillar att träna;) men har haft mina problem.
    Målet är att kötta på då jag är ganska så tunn. Är 162 cm kort och 42,2 kg lätt…

Slänger in bilder så jag ska bli påmind om hur tunn jag är…

Kan ta o slänga in gårdagens och dagens pass…

Måndag:

utfall:(fritt)
    1×12 45 kg
    2×10 47,5 kg

Knäböj:
    1×10 42.5 kg
    1×10 45 kg
    2×6 47,5 kg

frontböj:
    1×10 32,5 kg
    2×8 35 kg

liggande bencurl:
    1×6 27,5 kg
    1×5
    1×6 25 kg

sittande vadpress:
    1×6 35 kg
    1×10 30 kg
    1×8

raka mark:
    1×10 35 kg
    2×8 37,5 kg

magmaskin:
    3×20 30 kg

sneda situps:
    3×20

Dagens pass:

Bänk:
    1×7 32,5 kg
    2×5
    2×6 30 kg

Hantelpress:
    1×10 11 kg/hantel
    2×8

Snedbänk i smith:
    3×6 22 kg

Härligt pass! :up:

Lycka till!

tack:D Nu är det hårdträning o massa käk som gäller.

har suttit o tänkt på lite delmål att sikta mot och jag har kommit fram till följande:

– väga 48 kg
    – pressa 50 kg i bänk
    – 60 kg i böj
    – 70 kg i mark

så nu j*vlar…

Härligt att du tar dig i kragen och satsar, och dessutom med en journal här på body!
    Du ska ha all kredd i världen för att våga lägga upp bilderna, det är super att ha bilder att jämföra med och kämpa från!
    Lycka till och kör hårt! :up:

qEEk wrote:
    Härligt att du tar dig i kragen och satsar, och dessutom med en journal här på body!
    Du ska ha all kredd i världen för att våga lägga upp bilderna, det är super att ha bilder att jämföra med och kämpa från!
    Lycka till och kör hårt! :up:

Va gla man blir av allt stöd man får här:)

Jag kom fram till för ett tag sedan att jag vill inte fylla 20 år o väga lika lite som en 10 åring, trött på blickarna man får på gymmet också.

Riktigt intressant träningsjournal. Hoppas det går riktigt bra med träning/kosten och lycka till! :emo-thumb

Va kul med ännu en tjej som skriver journal :) träningen ser bra ut, men jag har nog inte riktigt förstått hur du har lagt upp det, ibland kör du 5 set, ibland 4 men oftast 3?
    Hur ser ditt träningsupplägg i övrigt hur många dagar/vecka osv?

Lycka till

mysigt pass du körde :)

lycka till med träningen :)

Charlotte_ wrote:
    Va kul med ännu en tjej som skriver journal :) träningen ser bra ut, men jag har nog inte riktigt förstått hur du har lagt upp det, ibland kör du 5 set, ibland 4 men oftast 3?
    Hur ser ditt träningsupplägg i övrigt hur många dagar/vecka osv?

Lycka till

kör styrka 4 dagar i veckan, set kör jag efter vad jag känner för men minst 3.
    kör ben på måndagar, bröst – tisdag, rygg & axlar- tordag och sist triceps & biceps på fredgar

Hello Isabella!Kul att du ska börja bygga upp din kropp:emo-thumb
    Det här kommer du att klara,med din motivation,disiplin,envishet(Villket jag tror du har)
    Dina mål fixar du lätt med mycket ock bra mat och planerad träning!
    Lycka till!!:up: //S*

Idag har det varit vila från styrka men jag har varit o motionssimmat, så skönt o bara simma lite lungt o tänka. Ska strax i väg på body balance, ett bra pass för mig som inte har så bra balans eller kordination;)

kommer gå galant tjejen!! tro mig!! jag har vart där me!! good luck

tackar tackar. Är ruggigt motiverad nu, speciellt när man skriver upp allt så här. Man vill ju inte skylta med en massa misslyckanden eller hur?

Imorgon är det rygg o axlar som ska piskas:D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 482 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.