Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2015-06-09
Inlägg 10

Ni behöver inte svara eller kommentera men har läst en hel del och även kikat på tuben och jag kan nog säga att alla förespråkar fria vikter.

Men, man är ju nybörjare och kanske inte vill tränga sig fram och köra med skivstängerna när det finns annat folk där, gymmet är ju inte jätte stort.

Efter det att jag cyklat 30 min så blev det tomt efter ett tag och passade på och känna på lite marklyft och jäklar vad skönt det var. :)

Synd bara att jag åter igen har käkat för lite kolhydrater, började lukta lite ammoniak :\

Nu skall jag snart värma på lite kalops och en gäng potatisar och lite grönsaker.

Ha en trevlig helg. :up:

Mvh

Titel
Registrerad 2015-01-01
Inlägg 46

Härligt! Kolla noga i spegeln eller försök filma dig själv när du kör för att få in rätt teknik. Efter det är det bara att köra på, du kommer märka vilken snabb utveckling din kropp får av marklyft.

redfik
Titel
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 108

Kul att du vågade testa marklyft, är min absoluta favoritövning alla kategorier på gymmet! Känslan att få ta i med varenda muskel i hela kroppen är oslagbar! Fortsätt att köra på!

Mvh

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 1 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 396, juli 2017

• BODY 395, juni 2017

• BODY 394, maj 2017