Första marklyftet

Home Forums Allmänt om gymträning Första marklyftet

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107401
    #1083595

    Ni behöver inte svara eller kommentera men har läst en hel del och även kikat på tuben och jag kan nog säga att alla förespråkar fria vikter.

    Men, man är ju nybörjare och kanske inte vill tränga sig fram och köra med skivstängerna när det finns annat folk där, gymmet är ju inte jätte stort.

    Efter det att jag cyklat 30 min så blev det tomt efter ett tag och passade på och känna på lite marklyft och jäklar vad skönt det var. :)

    Synd bara att jag åter igen har käkat för lite kolhydrater, började lukta lite ammoniak :

    Nu skall jag snart värma på lite kalops och en gäng potatisar och lite grönsaker.

    Ha en trevlig helg. :up:

    Mvh

    #1083596

    Härligt! Kolla noga i spegeln eller försök filma dig själv när du kör för att få in rätt teknik. Efter det är det bara att köra på, du kommer märka vilken snabb utveckling din kropp får av marklyft.

    #1083597

    Kul att du vågade testa marklyft, är min absoluta favoritövning alla kategorier på gymmet! Känslan att få ta i med varenda muskel i hela kroppen är oslagbar! Fortsätt att köra på!

    Mvh

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.