Hjälp med träning/Produkt tacksam för svar!

Home Forums Allmänt om gymträning Hjälp med träning/Produkt tacksam för svar!

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #50742
    #121566

    Hejhej,

    Jag skulle behöva lite hjälp med min träning och jag använder mig av Animal M-Stak och är 17 år.

    Så mina frågor är hur ska jag träna?
    Första veckan tränade jag varenda dag, vilket visade sig att inte vara så bra, sen dess har jag gott efter ett konstigt schema som inte verkar hjälpa något alls..
    Tränar 2 dagar och vilar 1 dag and so on.

    Har gått efter ett konstigt träningsprogram som jag hittade på internet någonstans

    Har kört detta i ungefär 2 veckor tror jag,

    bröst:

    Hantellpress 6×4
    Hantel flyes 6×4
    Lutande hantel 6×4
    Smith/bänkpress 6×1
    Cablecross 8×2
    Mage: 20-25×4

    så är det med axlar/rygg och allt annat, 6 reps på alla x4.

    Jag funderar verkligen ifall det ens är bra för jag har hört att man inte ska köra mer än 3 set om man vill bli stor.

    Sen var de det här med min produkt, om den är bra i min ålder? eller kan jag använda mig av en bättre ”Muskelökning Produkt”?

    Skulle vara snällt om ni kunde berätta hur jag ska träna, Muskelgrupper, Reps, Sets osv, och vilken produkt jag ska använda mig av, (LAGLIG)

    Tack – I995

    #121567
    l995 wrote:
    Hejhej,

    Jag skulle behöva lite hjälp med min träning och jag använder mig av Animal M-Stak och är 17 år.

    Så mina frågor är hur ska jag träna?
    Första veckan tränade jag varenda dag, vilket visade sig att inte vara så bra, sen dess har jag gott efter ett konstigt schema som inte verkar hjälpa något alls..
    Tränar 2 dagar och vilar 1 dag and so on.

    Har gått efter ett konstigt träningsprogram som jag hittade på internet någonstans

    Har kört detta i ungefär 2 veckor tror jag,

    bröst:

    Hantellpress 6×4
    Hantel flyes 6×4
    Lutande hantel 6×4
    Smith/bänkpress 6×1
    Cablecross 8×2
    Mage: 20-25×4

    så är det med axlar/rygg och allt annat, 6 reps på alla x4.

    Jag funderar verkligen ifall det ens är bra för jag har hört att man inte ska köra mer än 3 set om man vill bli stor.

    Sen var de det här med min produkt, om den är bra i min ålder? eller kan jag använda mig av en bättre ”Muskelökning Produkt”?

    Skulle vara snällt om ni kunde berätta hur jag ska träna, Muskelgrupper, Reps, Sets osv, och vilken produkt jag ska använda mig av, (LAGLIG)

    Tack – I995

    Angående ”produkten”. Finns ingen som är ”muskelökande”. De kan hjälpa en att vara piggare och lyfta mer och längre i gymmet men ger inte direkt några större muskler. Mycket mat och sömn samt ett bra träningsschema räcker långt!

    #121568
    edamber wrote:
    Angående ”produkten”. Finns ingen som är ”muskelökande”. De kan hjälpa en att vara piggare och lyfta mer och längre i gymmet men ger inte direkt några större muskler. Mycket mat och sömn samt ett bra träningsschema räcker långt!

    Okej tack för svar :) vilken produkt skulle du rekommendera för en som är 1,80 lång på 67kg ?

    För Animal Stak verkar inte pigga upp mig precis :p

    Tack på förhand!

    #121569

    En kopp kaffe innan träning brukar jag köra på ibland när energin inte riktigt räcker till. Sen är mat i mängder den absolut ledande produkten för maximal muskelökning. Haka inte upp dig på en massa preparat.

    #121570
    Richiedude wrote:
    En kopp kaffe innan träning brukar jag köra på ibland när energin inte riktigt räcker till. Sen är mat i mängder den absolut ledande produkten för maximal muskelökning. Haka inte upp dig på en massa preparat.

    Precis, slösa inte massa pengar på tillskott. Börja från grunden, goda kostvanor och sömnvanor. Samt ett sjyst träningsschema. Fokusera på god form och lägre vikter i början så du lär dig.

    Om du absolut vill köpa tillskott så är ett whey protein helt ok. Du har en bra aminosyra profil i dem. Du är 17 år så din kropp behöver inte massa tjafs. Kör hårt!

    #121571

    Hur länge har du gymmat?
    Den första månaden – 1,5 månad så bygger inte kroppen speciellt mycket muskler, utan den utvecklingen som sker under den perioden är mestadels bestående av bättre nervkontakt i kroppen. Därför märker man ofta en stor styrkeökning i början av sin träning, däremot så märker man knappt skillnad på kroppen.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.