Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2014-07-24
Inlägg 29

Har i ett halvår kört 3-split. Push/Pull/Legs. Men efter läst runt lite så föreslås Över/underkroppspass och att man tränar musklerna 2 ggr i veckan istället för en gång i veckan. Men har inte redigt hittat ett sådant träningsschema för att träna 3 ggr i veckan. Eller är helkroppspass nåt?

Någon som har något bra program de kör eller kan länka?

http://fitnesskolan.se/5-fardiga-traningsprogram-2a-upplagan/ Hittade det här

Titel
Registrerad 2014-07-24
Inlägg 29

Ingen???

OldSchool_Sebastian
Titel
Registrerad 2015-06-29
Inlägg 28

Allt beror på dina mål. Vill du öka i muskelmassa kan du behålla 3-split systemet men byta ut vilka muskelgrupper du tränar tillsammans. Till exempel en tid byta ut "Push/Pull/Legs"-tänket mot att helt enkelt basera passen efter de muskelgrupper du vill träna.

Titel
Registrerad 2014-07-24
Inlägg 29

OldSchool_Sebastian skrev:
Allt beror på dina mål. Vill du öka i muskelmassa kan du behålla 3-split systemet men byta ut vilka muskelgrupper du tränar tillsammans. Till exempel en tid byta ut "Push/Pull/Legs"-tänket mot att helt enkelt basera passen efter de muskelgrupper du vill träna.


Jag tränar främst för muskelmassa. Hur menar du, kan du utveckla?

Online just nu
Offline

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.


Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 4 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.



Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

  • De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 396, juli 2017

  • BODY 395, juni 2017

  • BODY 394, maj 2017

  • BODY 393, april 2017

  • BODY 392, mars 2017

  • BODY 391, februari 2017

  • BODY 390, januari 2017