Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2007-03-28
Inlägg 753
Vandraren
Titel
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 3 181

Haha, jag kom och tänka på den seriestripen som har varit postad på forumet innan, Luigi någonting -Master of the curlmashine:D.

Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 978

Långa fina rörelser där ja...:D

Titel
Registrerad 2007-05-20
Inlägg 484

Att man ens lägger ut sånt på nätet:ph34r:

Titel
Registrerad 2006-02-28
Inlägg 1 232

Vandraren skrev:
Haha, jag kom och tänka på den seriestripen som har varit postad på forumet innan, Luigi någonting -Master of the curlmashine:D.

http://guidoandluigi.com/ ;), underbar sida.

OnT: Damn, där har vi full rörelsebana så det skriker om det. Jag tror att det finns några fler klipp med killen ;).

Titel
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 463

tragiskt..

Titel
Registrerad 2006-12-24
Inlägg 133

synd att han inte skrek "lightweight babyyy!!"
då hade filmen vatt komplett! nu var han bara sämst! :D

Titel
Registrerad 2007-08-05
Inlägg 33

synd att han inte tappa stången ;)

Titel
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 329

Wolfieboy skrev:
synd att han inte tappa stången ;)

Hade nog inte gjort så mycket skada, han hade ju ändå 2 passare =)

Titel
Registrerad 2005-10-10
Inlägg 101

Det var två gynnare på mitt förra gym som tävlade med varandra att köra stångcurl med mest vikter på det där sättet. Fast de satt framför en ställning så de definitivt inte kunde tappa vikten eller komma mer än ca fem grader från vertikala underarmar. Den mesta träningen fick de av att plocka på alla vikter:D

hellboy
Titel
Registrerad 2005-11-16
Inlägg 325

Vad tror ni han lyssnar på i hörlurarna? Ljuder det ur en Sony Kassett Bandspelare med självmotiverande radiostämma som säger "Du är stark, du kan lyfta vikten".

Titel
Registrerad 2007-07-01
Inlägg 3

synd om killen ju

Marcus Syvertsen
Titel
Registrerad 2006-03-13
Inlägg 10 951

Jag gillar det här klippet, det får mig att börja tänka som jag ofta gör när jag ser extremer åt olika håll. Jag blir konstant förundrad när tanken går ett steg längre, och jag faktiskt inser att dessa människor har egna liv, egna omgivningar, en egen vardag. Han är som jag, fast annorlunda, det är lite svårt att tänka sig.

Därför vore det rätt roligt att fråga honom hur han tänkte där, och se om han har en bra motivation till sin teknik. Inte köra över honom, utan bara fråga snällt och prata med killen, för att få ta del av hans syn på det. Det vore roligt.

MVH

Undefined
Titel
Registrerad 2007-07-22
Inlägg 1 264

Men detta måste ju vara en fejkad video. det är väl ändå ingen som tror själv att man kör rätt och bra med obefintligt ROM!? Kul video iaf.

Marcus - jag funderar på om killen kanske inte hade ungefär samma sak i huvudet som Homer avslöjas ha i nya Simpsonfilmen(om du sett den). :)

Marcus Syvertsen
Titel
Registrerad 2006-03-13
Inlägg 10 951

Undefined skrev:
Men detta måste ju vara en fejkad video. det är väl ändå ingen som tror själv att man kör rätt och bra med obefintligt ROM!? Kul video iaf.

Marcus - jag funderar på om killen kanske inte hade ungefär samma sak i huvudet som Homer avslöjas ha i nya Simpsonfilmen(om du sett den). :)

Haha ja, eller åtminstone något åt det hållet. Ett urverk med keppar i kuggarna t.ex, eller eventuellt en andra personlighet som konstant intalar honom om att han gör rätt och alla andra gör fel.

Intressant kille iaf.

MVH

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 3 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 365, december 2014

• BODY 364, november 2014

• BODY 363, oktober 2014