Vad göra på 20 veckor?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad göra på 20 veckor?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #106321
    #1082749

    Hej på er alla!

    Så här ligger det till, har slagit vad om att jag ska gå ner 10kg innan Juni 2015.
    Det borde inte vara världens svåraste uppgift endast motivationen som sätter stopp.

    Hur som helst så är jag amatör med det mesta vad träning på gym heter och behöver råd. Nu när jag ändå ska träna under denna perioden så tänkte jag göra det mer seriöst men behöver hjälp.

    + Träningschema, ben,armar, axlar, triceps osv. Hur, hur ofta? Jag har 15 dagar ledigt varje månad att nyttja.
    + Mat, vad kan man äta mer än: proteinpulver, ägg, nötfärs, lättkvarg, kycklingfile, aminosyror, broccoli? hur mycket?

    Vad kan man förvänta sig för förändring, muskler byggs ju knappast på 20 veckor… ligger uppskattningsvis på ca 12-15kg till helt ”platt” mage.

    Alla tips tas tacksamt emot :)

    #1082876

    Hej yamaha!

    Det bör absolut inte vara något problem så länge du äter bra mat och håller dig till ett träningsschema som är rätt för det du vill åstadkomma.

    Muskler kan absolut byggas mer än väl på 20 veckor, skulle du vara intresserad av detta eller vill du bara gå ner i vikt?

    Själv skulle jag satsa på att köra på en träningsrutin där du både kan gå ner i vikt och bygga muskler och bli starkare.

    Tre snabba frågor först bara så jag kan hjälpa dig så bra som möjligt:

    1. Hur mycket väger du idag?

    2. Hur gammal är du?

    3. Har du tränat tidigare/tränar idag? Och i så fall vad?

    Mvh,
    GetRipped.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.