Inplastad ?

Home Forums BODY Magazine Inplastad ?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #51228
    #123557

    Jag var förbi affären i veckan och såg att ingen av Body (dec) var inplastade. Eftersom jag ogillar att någon annan har bläddrat söder tidningen innan jag har hunnit läsa den så avstod jag ifrån att köpa den.

    Fråga:
    Är tidningen inplastad om man prenumererar på den (får den hemskickad)?

    Hur kommer jag åt erbjudanden utan att köpa ett exemplar i affären?

    #123558

    japp, den innehåller även en kalender.

    #123559

    Om vi pratar om nr 1/2012 (som utkom i butik igår den 20 december), så ska den vara inplastad även i butiken. Är den inte det så är det någon som öppnat den och ”smygläst”.

    mvh

    Alex

    #123560
    Alex Danielsson wrote:
    Om vi pratar om nr 1/2012 (som utkom i butik igår den 20 december), så ska den vara inplastad även i butiken. Är den inte det så är det någon som öppnat den och ”smygläst”.

    mvh

    Alex

    Jag har kollar i 2 olika affärer (Maxi och Coop) och ingen av dem var inplastade. Dock inte den senaste, för den såg jag inte till.

    Om jag skickar en prenumeration nu, kommer nr 1 eller 2 i lådan då?

    #123561
    simsalabim wrote:
    Jag har kollar i 2 olika affärer (Maxi och Coop) och ingen av dem var inplastade. Dock inte den senaste, för den såg jag inte till.

    Om jag skickar en prenumeration nu, kommer nr 1 eller 2 i lådan då?

    Pratar vi verkligen om nummer 1/2012 nu, den med Carina Isaksson på omslaget? Den har en bilaga i form av en kalender, och ska därför vara inplastad.

    Utgåvan innan, nr 12/2011, med Rabi Fahkro på omslaget, var dock ej plastad.

    mvh

    Alex

    #123562
    Alex Danielsson wrote:
    Pratar vi verkligen om nummer 1/2012 nu, den med Carina Isaksson på omslaget? Den har en bilaga i form av en kalender, och ska därför vara inplastad.

    Utgåvan innan, nr 12/2011, med Rabi Fahkro på omslaget, var dock ej plastad.

    mvh

    Alex

    Som jag skrev så var det inte Nr 1, utan förra numret. Det var alltså inte Carina på omslaget. Det senaste numret var inte i hyllan när jag var där idag. Jag får väl kolla i morgon igen.

    Jag tänkte börja prenumerera. Om jag skicka in detta i morgon, kommer Nr 1 hem till mig eller blir det Nr 2?

    #123563
    simsalabim wrote:
    Jag tänkte börja prenumerera. Om jag skicka in detta i morgon, kommer Nr 1 hem till mig eller blir det Nr 2?

    Sannolikt nr 2. Med tanke på helgerna är det inte troligt att allt hinner hanteras klart för nummer 1, ens med manuella åtgärder.

    mvh

    Alex

    #123564
    Alex Danielsson wrote:
    Sannolikt nr 2. Med tanke på helgerna är det inte troligt att allt hinner hanteras klart för nummer 1, ens med manuella åtgärder.

    mvh

    Alex

    Ok, tack. Då blir det en vända till till affären i morgon.

    #123565

    Jag brukar tvärtom inte köpa inplastade tidningar – onödig förpackningshysteri!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.