Utebliven/seg(?) tidning

Home Forums BODY Magazine Utebliven/seg(?) tidning

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #51964
    #126485

    Beställde den 26e 10 nr prenumeration + duogripsen som följde med, betalning gick igenom samma dag men har väntat otåligt sen dess. Har det blivit något fel om man inte fått dem än eller är det vanligt att det tar tid (just nu 11 dagar)?

    #126486
    Djaanii wrote:
    Beställde den 26e 10 nr prenumeration + duogripsen som följde med, betalning gick igenom samma dag men har väntat otåligt sen dess. Har det blivit något fel om man inte fått dem än eller är det vanligt att det tar tid (just nu 11 dagar)?

    Maila mig alla dina uppgifter (namn + adress + betalningsdag osv) så kollar jag upp detta pronto, OK?

    mvh

    Alex

    [mailto:alex@body.se]

    #126487

    Det tar vanligtvis cirka 2-3 veckor från det att vi mottagit betalningen till dess att premien kommer fram till beställaren. Följ Alex råd i övrigt…

    #126488

    Premien fick jag igår, den 15e, men någon tidning har jag fortfarande inte fått, beställde den 26e.

    #126489
    Djaanii wrote:
    Premien fick jag igår, den 15e, men någon tidning har jag fortfarande inte fått, beställde den 26e.

    Prenumerationstjänsten har som grundposition att inte starta prenumerationen med en tidning som redan finns i handel.
    Eftersom [https://www.body.se/tidningar/body/326 BODY 326] fanns i butik den 23 augusti så blir den inte din första utgåva i din prenumeration.

    #126490

    Varför finns det då ett val där man kan klicka i att man vill starta sin prenumeration med det numret?

    Tack iaf för svar.

    #126491
    Djaanii wrote:
    Varför finns det då ett val där man kan klicka i att man vill starta sin prenumeration med det numret?

    Det är en olycklig formulering, en krock mellan hur man på prenumerationstjänsten ser på processen och hur vanligt folk (du, jag och andra) tolkar det. ”Aktuell utgåva” är för mig som den som gäller vid det tillfälle jag tittar in på sajten och beställer en prenumeration.

    Hos prenumerationstjänsten anser man att ”Aktuell utgåva” är ”den utgåva i utgåvetabellen som inte är stoppad för efteradressering”.

    I ditt fall är det sannolikt kommande utgåva, men jag ber vår marknadsavdelning att titta på din beställning igen. Sänd mig ditt namn & adress till [mailto:magnus@body.se].

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.