Pauline Nordin?

Home Forums Bodybuilding Pauline Nordin?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #1059907

    Var håller hon hus?
    Tävlandet??

    #96538
    #1059908

    – tror vi numera ska skriva om henne i fitness-tråden :|

    …tyvärr!

    å du vet väl att du kan se henne på kanal 5 varje tisdag kl 20 ?? ;)

    #1059909
    Tony wrote:
    Var håller hon hus?
    Tävlandet??

    Hon bor väl i USA tror jag? Hon har ju kontrakt med Amerikanska Optimum Nutrition.
    [http://www.optimumnutrition.com/on_athletes/prostacks/pn_pro_stack.asp http://www.optimumnutrition.com/on_athletes/prostacks/pn_pro_stack.asp%5D
    [img=http://www.optimumnutrition.com/on_athletes/prostacks/images/Pauline6B.jpg]

    #1059910

    Jo just ja, kanal 5 kl 20:00, men det programmet

    #1059911
    Nicklas wrote:
    Hon bor väl i USA tror jag?

    Brukar se henne på gymmet, hon måste gilla det rätt mycket om hon nu pendlar från USA.. :)

    #1059912

    Jo jag bruka kolla på biggest looser, dock endast pga att hon e med.
    Fan, hon verkar inte va medlem här.
    Var tränar hon i sverige?

    #1059913
    Tony wrote:
    Var tränar hon i sverige?

    Energiverket.. förstår inte riktigt varför dock, inte så många seriösa som kör där. Men hon behöver väl ingen inspiration antar jag ;)

    #1059914
    Linn wrote:
    Energiverket.. förstår inte riktigt varför dock, inte så många seriösa som kör där. Men hon behöver väl ingen inspiration antar jag ;)

    *host* Du har presterat mer som junior än vad hon gjorde. På tävlingsscenen har hon fortfarande inga direkta meriter.

    #1059915
    IATOAON wrote:
    *host* Du har presterat mer som junior än vad hon gjorde. På tävlingsscenen har hon fortfarande inga direkta meriter.

    Nja, jag vet inte jag… Hon har vunnit junior-SM Guld tre år i rad, visserligen utan motstånd men ändå. Funderat lite på det där.. vad räknas egentligen som meriter? Hur mycket man har tävlat eller hur bra man presterat?

    #1059916
    Linn wrote:
    Nja, jag vet inte jag… Hon har vunnit junior-SM Guld tre
    #1059917
    Alexfit wrote:
    På pappret så ser det ju ok ut, men tittar man lite djupare i statistiken så är hennes resultat inte spesielt imponerande. Det fins ju fler tjejer i hennes ålder som hade kunnat slå henne i tävling om dom hade möts.

    I min bok så ligger du en hästlängd framför Linn.

    mvh
    Alexfitness

    Oj tack, det var inga dåliga ord det.. men jag vet faktiskt inte om jag skulle tagit henne, och får tyvärr aldrig reda på det heller. Tycker det är tråkigt att hon konverterat! Vi är så få unga byggartjejer i Sverige ändå.. :(

    #1059918

    Hennes 2:a plats på förra årets senior-SM var ändå riktigt bra gjort. 3:a var då regerande svenska mästarinnan, Maria Eriksson. Vann gjorde Laura Madsen.

    Sen är jag av den åsikten att Pauline borde tävlat i Body Fitness innan hon skulle nominerats till ett proffskort. Men tydligen gjorde förbundet ett undantag. Jag hoppas dock på att det går kanon för henne när det nu kommer bli tävling. :up:

    #1059919
    Mats Egelstig wrote:
    Hennes 2:a plats på förra årets senior-SM var ändå riktigt bra gjort. 3:a var då regerande svenska mästarinnan, Maria Eriksson. Vann gjorde Laura Madsen.

    Ja alltså, vem som skulle slå vem av Pauline och Linn vill jag inte spekulera i, men att Paulines meriter inte skulle vara bra kan jag inte skriva under på.

    Som Mats säger, tvåa på SM är väl inte SÅ dåligt?

    #1059920
    Andreas Guiance wrote:
    Ja alltså, vem som skulle slå vem av Pauline och Linn vill jag inte spekulera i, men att Paulines meriter inte skulle vara bra kan jag inte skriva under på.

    Som Mats säger, tvåa på SM är väl inte SÅ dåligt?

    Det här är något som har varit diskuterat förut.

    Om man tar dom tre som var juniortjejer som tävlade samtidigt men aldrig emot varandra. Pauline Nordin, Elitinett Vadlin och Linn Björn så är det lätt att kategorisera dom.
    1 Elitinett Vadlin, stor hård, oslagbar
    2 Linn Björn, bra ram, bra hårdhet
    3 Pauline Nordin, bra ram, bra utstrålning, men fattas mycket på formen

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.