Avsaknad av resultat vi Deff

Home Forums Deff och fettminskning Avsaknad av resultat vi Deff

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #105610
    #1081927

    Tjenare

    Börjar känna mig uppgiven har kört deff i snart 3 månader med hjälp av en online coachnings sida, Men jag får ej resultaten jag vill ha.

    Berättade för personen å sidan som för övrigt även är pt på något gym någonstans, Jag följer träningsprogram/kostprogram till fullo och kör passen så jag är helt slut efteråt.

    Har spelat hockey på elit nivå fram till 22år så jag vet hur man tränar alltså med det menar jag att jag kan grunderna i styrketräningen, samt rät bra koll på övningar mm.

    Mina data

    183 Cm lång
    95,8 Kg tung
    17% kroppsett

    aktivitetsnivån är ganska låg annars jobbar på kontor.

    Valde att ta hjälp av en pt eftersom jag tycker det är mer motiverande att få ett färdigt kost/träningsprogram färdigt och tycker det verkar jobbigt att räkna fram vad jag ska käka och så, Kan hellre lägga någon krona på att få hjälp med det.

    Har även nu ansökt till Axxon after beach är ju väldigt dyrt men vad ska man göra om man inte tar sig framåt man blir ju galen när man inte når till mål.

    Iallfall mina dagar ser ut enligt följande

    06:15 Morgon löpning 25 min
    07:00 1 skopa Bcaa
    09:30 1skopa Bcaa
    12:00 Lunch 200g protein, 50g Fett, 60g kolhydrater, Samt grönsaker
    14:30 1 skopa Bcaa
    16:30 1skopa Bcaa samt 1 Skopa Hydrolyserat protein
    17:00 Gympass
    18:00 Protein drink Hydrolyserat protein
    19:00 Middag 450g Protein, 50g Fett, 60g Kolhydrater, samt grönsaker

    Fettkälla= Jordnötssmör ekologiskt med 99.xx % jordnötter i huvudsak
    Protein: Kyckling, Fläskött, Köttfärs
    Kolhydrater: Osötat bröd fullkorn, Potatis

    Fuskar aldrig med maten inga sötsaker osv.

    Målsättningen jag har är ju att komma kring 10% för att sedan hålla mig där och öka i muskelmassa, Alltid lätt med ord att säga vart man vill svårare att ta sig dit:)

    Nåja det var väl allt.

    #1082178

    Din förklaring på vad du äter är ganska så otydlig eftersom att exempelvis 200 g protein inte är detsamma som 200 g kyckling, som jag antar att du egentligen menar. Detsamma gäller när du skriver 50 g fett, och senare anger din fettkälla som jordnötssmör. Jordnötssmör är verkligen inte rent fett. 50 g fett för mig är exempel oliv-/rapsolja eller smör. Hur som helst, enligt mina kalkyler för hur jag uppfattar vad du egentligen menar, äter du runt 2500 kcal per dag. Min tanke är att du verkligen bör gå ner i vikt utav det om du tränar såsom du säger och väger 95 kg. Mycket märkligt. Vad säger coachen då?! Har du några ätardagar?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.