Bristningar+magrutor

Home Forums Deff och fettminskning Bristningar+magrutor

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107923
    #1084127

    Tjena! Vet inte om detta hamna i rätt tråd men är ny så ta lite hänsyn så är ni schyssta!

    Det är såhär att när jag för ett år sedan gick isär med mitt ex så vägde jag 110 pannor och har sedan i juni gått ner till 83 Kg och har märkt att jag tappat fett över hela kroppen, huden har än sålänge lyckats följa med. Kan tillägga att jag är 183 lång och besitter ganska bra med muskler ”under allt återstånde fett”.

    Nu till Problemet, Jag är nu inte på mina 4 sista månader av min deff och tänkte ”step it up” eftersom jag vet att jag kan klara det men jag har bristningar på magen som går från midjan upp emot 4-5 cm runt vardera sida av naveln.. Jag har verkligen tappat all motivation och lust när det enda jag kan hitta är trådar om folk som påstår att det är fetkört osv när man har bristningar, menar de alltså att den enda vägen för mig att gå i mål efter allt detta slit och diciplin är att genomgå någon sorts operation?

    Misstolka mig inte nu, målet är inte att få magrutorna på 4 månader utan det är under en längre period, men att kunna få en platt mage utan massa häng. Det fattas kanske 4-6 kg tills jag är där men om fallet är så att det är menat att gå åt helvete så kommer jag endå med ett smile på läpparna bygga muskler i sommar och skippa allt för att nå max nästa sommar istället. 8)

    Kan tillägga att jag inte är något vidare på att skriva längre texter så ha lite överseende med det är ni snälla! tack på förhand hörni! :)

    #1084131

    Vad skulle vara kört pga bristningarna?

    Gå ner i fettvikt kan du göra ändå. Bristningarna kommer inte att försvinna, dock bleks dom med tiden och slutar synas efter ett tag.

    #1084148

    Halvkonstig fråga. Bristningarna ligger väl ändå i huden/skinnet? Muskelbyggningen i magregionerna påverkas inte överhuvudtaget.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.