Tips för viktökning.

Home Forums Kost och Näringslära Tips för viktökning.

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #106440
    #1082869

    Hejsan! Har nu införskaffat mig ett gymkort så hade tänkt att om jag nu ska börja får jag göra det riktigt också.

    Eftersom jag är 183, och väger ca 60, kan ni räkna ut att jag är väldigt smal, så då var min tanke att jag ska gå upp i vikt. Jag har inte riktigt så bra koll på hur mycket man borde äta för att faktiskt gå upp i vikt. Finns det appar eller något där man kan räkna ut hur mycket jag borde äta?

    Jag söker tips på vad som kan vara bra att äta när man ska deffa. Detta är vad jag kommer att köra med tills jag fått mina tips från er på forumet:

    Frukost: Ca 3 mackor. Pålägg vet jag ej.
    2h senare: två bananer
    1h senare: Lunch, matlåda.
    2h senare två mackor.
    1h senare andra matlådan.

    sedan kommer jag hem och då vet jag inte riktigt var jag får i mig. Men matlådorna kan vara från potatis med kött till ris med fisk.

    sedan blir det någon macka på kvällen. ( Innan brukade jag bara äta LITE flingor till frukost, en matlåda, mat när jag kommer hem) sedan brukar jag lägga mig.

    Så finns det några bra tips p¨å hur jag ska kunna gå upp vikt vore det kanon. gärna så snabbt som möjligt. (Var inte rädda och säg att min egna plan var dålig för jag vill gärna göra rätt.)

    / Philip N

    #1082979

    Ät mer riktig mat och du kan även prova en gainer om du har riktiga problem.

    #1082980
    TheSickcunt wrote:
    Ät mer riktig mat och du kan även prova en gainer om du har riktiga problem.

    http://www.gymtillskott.com/gainerviktokning/54-serious-mass-2720g.html rekommenderas ;)
    Gick upp 10kilo på den.

    Slå in koden 262 också så vet de att jag skickade dig brah.

    Läs igenom reglerna för forumet så du inte blir bannad, sett dig länka till GG’s webbshop ett ex antal inlägg nu.
    https://www.body.se/sidor/regler-i-forumet


    DETTA ÄR EJ TILLÅTET

    REKLAM
    Förbjudet för alla:
    • Prisuppgifter
    • Erbjudanden
    • Länkar till webbshopar

    Dessutom, förbjudet för företag:
    • Icke-kliniska produktegenskaper (mao säljsnack)
    • Jämförelser med andra produkter

    Notera: Är man en sponsrad atlet så är man ju per definition en del av ett företag. Ditt ord kommer därför att betraktas som representativt för det företaget, och dessa regler gäller därför även dig.”

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.