PWO – vilken är bäst?

Home Forums Kosttillskott PWO – vilken är bäst?

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #106494
    #1082964

    Kära forummedlemmar,

    Vilken PWO är den bästa just nu? De kommer ju och går lika fort ibland, vi minns ju Fierce, Crack, Craze med flera

    So, jag undrar vilken nästa jag ska ge mig på? Just nu har jag följande i skåpet
    #Shatter – ja där har vi något
    Animus – god och liksom lagom
    push 10 – fy tusan va äcklig!

    Ja jag är lite knäpp i PWO :D

    #1082965

    Gör för tillfället min egen dunderhonung med lite Maltodextorin, Aminosyror, kreatin, koffein, Beta-alanin och citrulline malate, väldigt kostnadseffektivt.

    Inget kommer att mäta sig med Craze eller den gamla jack3d då de gjort DMAA olagligt, Frenzy dök upp för ett tag sedan men verkar som att den blev bortplockad rätt nyligen också pga. att den innehöll AMP Citrate, har inte så stor koll i ämnet.

    Jag själv har plöjt igenom en del och tycker själv att Animus var den som gav minst effekt, mycket pulver för lite verkan, god som tusan dock. AV Breach funkar la helt ok, Redweiler ger ett skönt stim, nya F#cked funkade inte alls på mig gav bort burken, MP’s pwo (fråga mig inte vilken) var också en helt okej produkt.

    #1083918

    enligt min mening, är [http://www.samedaysupplements.com/gat-nitraflex-pre-workout.html GAT Nitraflex] bäst

    #1083922

    Jag tycker då att du ska testa pwon Freak Maker Shock ifrån EFX Sports. Finns hos Maxi Elit.

    #1084070

    Koffeintabletter slår allt!

    #1084108

    Har du prövat ”The Butcher” eller ”F#cked Up!”? Tycker båda dessa är riktigt vassa, men jag föredrar ”The Butcher”.

    #1084126

    Har sett att det kommit en ny pwo ifrån Medievil som heter Berserker. Dock vet jag ingen som testat den ännu.

    #1084129

    ”F#cked Up” hade jävligt bra tryck tyckte jag, fick dock utslag eller finnar på låren av det. (om det verkligen berodde på pulvret vet jag såklart inte med säkerhet).

    Nu kör jag på Mutant Madness, från Mutant. God och väldigt bra effekt.

    #1084132

    Nu använder inte jag själv PWO, mycket för den där sockerdrickat i heka kroppen som en del säger sig få. Men jag hörde dock av en på mitt gamla gym att det är rätt individuellt för han tyckte att SELF EXTREME PWO funkade finfint för honom. Men den kompis han rekomendearde den till tyckte att han kunde lika gärna ha druckit saft.

    #1084187

    Nylig Jeg har tatt [http://www.samedaysupplements.com/alphamine-by-pes-thermogenic-powder.html alphamine ] med nvein som fungerer godt

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.