Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2009-10-11
Inlägg 27

Kära forummedlemmar,

Vilken PWO är den bästa just nu? De kommer ju och går lika fort ibland, vi minns ju Fierce, Crack, Craze med flera

So, jag undrar vilken nästa jag ska ge mig på? Just nu har jag följande i skåpet
#Shatter - ja där har vi något
Animus - god och liksom lagom
push 10 - fy tusan va äcklig!

Ja jag är lite knäpp i PWO :D

Vincent94
Titel
Registrerad 2012-11-06
Inlägg 282

Gör för tillfället min egen dunderhonung med lite Maltodextorin, Aminosyror, kreatin, koffein, Beta-alanin och citrulline malate, väldigt kostnadseffektivt.

Inget kommer att mäta sig med Craze eller den gamla jack3d då de gjort DMAA olagligt, Frenzy dök upp för ett tag sedan men verkar som att den blev bortplockad rätt nyligen också pga. att den innehöll AMP Citrate, har inte så stor koll i ämnet.

Jag själv har plöjt igenom en del och tycker själv att Animus var den som gav minst effekt, mycket pulver för lite verkan, god som tusan dock. AV Breach funkar la helt ok, Redweiler ger ett skönt stim, nya F#cked funkade inte alls på mig gav bort burken, MP's pwo (fråga mig inte vilken) var också en helt okej produkt.

Titel
Registrerad 2015-09-24
Inlägg 12

enligt min mening, är GAT Nitraflex bäst

Titel
Registrerad 2015-04-27
Inlägg 15

Jag tycker då att du ska testa pwon Freak Maker Shock ifrån EFX Sports. Finns hos Maxi Elit.

HGM
Titel
Registrerad 2013-03-23
Inlägg 6

Koffeintabletter slår allt!

Titel
Registrerad 2010-10-06
Inlägg 1

Har du prövat "The Butcher" eller "F#cked Up!"? Tycker båda dessa är riktigt vassa, men jag föredrar "The Butcher".

Titel
Registrerad 2015-04-27
Inlägg 15

Har sett att det kommit en ny pwo ifrån Medievil som heter Berserker. Dock vet jag ingen som testat den ännu.

Titel
Registrerad 2015-01-01
Inlägg 46

"F#cked Up" hade jävligt bra tryck tyckte jag, fick dock utslag eller finnar på låren av det. (om det verkligen berodde på pulvret vet jag såklart inte med säkerhet).

Nu kör jag på Mutant Madness, från Mutant. God och väldigt bra effekt.

Gearhead
Titel
Registrerad 2014-01-10
Inlägg 18

Nu använder inte jag själv PWO, mycket för den där sockerdrickat i heka kroppen som en del säger sig få. Men jag hörde dock av en på mitt gamla gym att det är rätt individuellt för han tyckte att SELF EXTREME PWO funkade finfint för honom. Men den kompis han rekomendearde den till tyckte att han kunde lika gärna ha druckit saft.

Titel
Registrerad 2015-09-24
Inlägg 12

Nylig Jeg har tatt alphamine med nvein som fungerer godt

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 0 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 401, december 2017

• BODY Mat, Nummer 1

• BODY 400, november 2017