Gurrametoden utklassar subway

Home Forums Matlagning och Recept Gurrametoden utklassar subway

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #332677

    Återigen lite film på käket, kolla, hata, ligg med mig eller gör vad ni vill.
    [youtube=aNv1V2y1fwU]

    #58596
    #332678

    Fasiken vad jag diggar din matlagning :p

    #332679

    Klockrent gurra! Love it

    #332680

    :up:

    #332681

    Är jag den enda som tycker att den här ”Gurrametoden” är något av en oambitiösaste matlagningen ja stött på?
    den där mackan ser inte värst god ut heller liksom.

    Testa de här… ta lite grovt bröd o kör på lite rödlöksmarmelad(hemlagad), ett stekt ägg, några droppar tabasco och så lite böngroddor.
    DÄR har du en bra macka

    Den här ciabatta mackan som gjordes i videon hade jag också gjort annorlunda, ja hade förbakat paprika i ugnen som ja smaksatt med lite olivolja o så kanske lite salt o peppar. sedan lite grymm parmaskinka o så behålla mozarellan, ha på lite oliver också.
    SEN grilla

    #332682
    contimun wrote:
    Är jag den enda som tycker att den här ”Gurrametoden” är något av en oambitiösaste matlagningen ja stött på?
    den där mackan ser inte värst god ut heller liksom.

    Testa de här… ta lite grovt bröd o kör på lite rödlöksmarmelad(hemlagad), ett stekt ägg, några droppar tabasco och så lite böngroddor.
    DÄR har du en bra macka

    Den här ciabatta mackan som gjordes i videon hade jag också gjort annorlunda, ja hade förbakat paprika i ugnen som ja smaksatt med lite olivolja o så kanske lite salt o peppar. sedan lite grymm parmaskinka o så behålla mozarellan, ha på lite oliver också.
    SEN grilla

    Jag misstänker att Gustaf mest vill vara rolig i sina videos ;-) Du får åka hem till pojkspolingen och lära honom lite matlagning.

    #332683

    jaha det är mer fokus på underhållning än själva matlagningen.
    då har ja andra tips… Gurra.. laga maten i en mankini ;)

    #332684

    Jag gillar Gurras matlagning! Den är enkel nog att själv kunna ta till sig. Jag som aldrig orkar starta ugnen vill ha lätta matlagningstips :D

    #332685

    Har jag haft otur, eller är det meningen att sådana där ciabattas ska vara sjukt
    kompakta och sega att käka?

    En tjejkompis hjälpte mig att ta min ciabattaoskuld för några år sedan, och sen dess har
    jag inte rört den mackan igen.

    #332686
    Gettodachoppa wrote:
    Har jag haft otur, eller är det meningen att sådana där ciabattas ska vara sjukt
    kompakta och sega att käka?

    En tjejkompis hjälpte mig att ta min ciabattaoskuld för några år sedan, och sen dess har
    jag inte rört den mackan igen.

    Det ska ju vara tuggmotstund och det är ett ganska kompakt bröd, som surdeg osv. Men det finns ju säkerligen massor av dåliga ciabbas på cafér osv.

    #332687

    Hmm, ok.

    #332688

    Gurra.. Lina säger fortf att du fiser i sömnen ..

    Btw Vikten på kiabatasen är degvikten innan de är gräddade =P

    #332689
    Samir wrote:
    Gurra.. Lina säger fortf att du fiser i sömnen ..

    Btw Vikten på kiabatasen är degvikten innan de är gräddade =P

    Tänkte bara säga att jag precis fick fem st highfives av Lina.

    Strunt, Hemköp ljuger!

    #332690
    Gustaf Lindberg wrote:
    Tänkte bara säga att jag precis fick fem st highfives av Lina.

    Strunt, Hemköp ljuger!

    Hahaha
    Lina gillar mig egentligen. Det vet jag =P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.