Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2011-12-22
Inlägg 19

Hej jag undrade bara om det kommer vara någon Alströmertrofén 2012 ??

Titel
Registrerad 2006-03-25
Inlägg 697

Japp det kommer det!

Titel
Registrerad 2011-12-22
Inlägg 19

Benjamin Hering skrev:
Japp det kommer det!

inget illa men vill bara fråga hur du vet det :)
för att vara säker vill delta

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 629

Arrangörsgänget har meddelat mig att tävlingen avgörs lördagen den 16 juni 2012. Sajten www.trofen.se har lite problem fn, men man arbetar på det.

Titel
Registrerad 2011-12-22
Inlägg 19

Magnus Branzén skrev:
Arrangörsgänget har meddelat mig att tävlingen avgörs lördagen den 16 juni 2012. Sajten www.trofen.se har lite problem fn, men man arbetar på det.

och åldersgränsen e 18 år ?

Titel
Registrerad 2006-03-25
Inlägg 697

Benjamin Hering skrev:
Japp det kommer det!

Anledningen till att jag vet är att jag tränar på gymmet som Sharam äger och pratar en hel del med honom samt att jag är hos Reino emellanåt på behandling och även då pratar vi om tävlingen. De två är de som driver saken plus att min vän förbereder sig för tävlingen så jo jag vet :)

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

Dessutom skall väl Alströmer stå för AF-kval inför SM om jag inte fått något helt om bakfoten?

Titel
Registrerad 2006-03-25
Inlägg 697

Albin skrev:
Dessutom skall väl Alströmer stå för AF-kval inför SM om jag inte fått något helt om bakfoten?

Ja ett AF-event kommer att ingå i helgen:up:

-LiNdA-
Titel
Registrerad 2006-08-21
Inlägg 87

Äntligen! Har länge letat efter datum för denna tävlingen!
Blir det ngn Bodyfitness???

3se
3se
Titel
Registrerad 2010-04-15
Inlägg 51

-LiNdA- skrev:

Ja det hoppas jag innerligt!!!! Det är det jag ska ställa upp i.

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

Det har det ju vart tidigare, så 2012 bör inte vara något undantag och bf-klasserna blir ju mer och mer poppis.

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 629

-LiNdA- skrev:

3se skrev:
Ja det hoppas jag innerligt!!!! Det är det jag ska ställa upp i.

Ja, det blir Bodyfitness-tävlingar. Hade glömt att skriva dit det i beskrivningen för forumavdelningen bara.

priest__88
Titel
Registrerad 2008-02-15
Inlägg 1 943

Är det fortfarande så att man får ej ha tävlat innan för att få ställa upp och tävla här?!!

Titel
Registrerad 2006-03-25
Inlägg 697

priest__88 skrev:
Är det fortfarande så att man får ej ha tävlat innan för att få ställa upp och tävla här?!!

Japp, det är samma villkor som tidigare. Angående BF och/eller byggning för damer så gäller det enligt Sharam själv att antalet deltagande finns till för att ha två klasser, annars slås det ihop till en form av BF/Byggning.

Stefan Henningson
Titel
Registrerad 2005-11-13
Inlägg 489

Benjamin Hering skrev:
Japp, det är samma villkor som tidigare. Angående BF och/eller byggning för damer så gäller det enligt Sharam själv att antalet deltagande finns till för att ha två klasser, annars slås det ihop till en form av BF/Byggning.

En lite rättelse här då Benjamin, och tänk på att inte lägga upp info om Alströmer då det är så lätt att det blir fel, som i detta fallet!!

Rätt info är att BF och byggning aldrig slås ihop till en klass av den enkla anledningen att det är två olika tävlingsformer! Vi få deltagande kan kan klasserna slås ihop, dock bara inom samma gren! Så även om deltagarna är få så kommer det ändå att vara en klass i BF och en i byggning!

Mvh Huvuddomaren

Stefan Henningson
Titel
Registrerad 2005-11-13
Inlägg 489

thehackerization skrev:
och åldersgränsen e 18 år ?

Svar ja, utan undantag!!!

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 629

Tävlingen har nu en egen facebook-sida, och sajten www.trofen.se har börjat uppdateras så smått inför 2012. Om du vill promota tävlingen finns affischen som utskrivbar PDF att ladda hem här (fråga personalen på din träningsanläggning om du får sätta upp den på deras anslagstavla).

[img=http://body.se/media/affischer/alstromertrofen_2012.jpg]

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 629

Läs mer om den ytterst uppskattade tävlingen och se bilder i BODYs forumavdelningar från de fyra tidigare åren: 2008, 2009, 2010 och 2011.

På detta vis introducerades alla deltagarna i amatörtävlingen 2009 på en och samma gång:

Titel
Registrerad 2012-06-17
Inlägg 9

Tack alla inblandade för en kanondag. Jättekul med så många tävlande och var bra stämning bland alla. Grattis till alla vinnare i sin respektiva klass och hoppas vi får se mer av alla som var där nu i fortsättningen. Hoppas man kan få se lika stort deltagarantal (om inte mer) nästa år också.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 10 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 361, augusti 2014

• BODY 360, juli 2014

• BODY 359, juni 2014