Alströmertrofén 2012 ???

Home Forums Tävlingar och Events Alströmertrofén 2012 ???

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #298354

    Hej jag undrade bara om det kommer vara någon Alströmertrofén 2012 ??

    #57452
    #298355

    Japp det kommer det!

    #298356
    Benjamin Hering wrote:
    Japp det kommer det!

    inget illa men vill bara fråga hur du vet det :)
    för att vara säker vill delta

    #298357

    Arrangörsgänget har meddelat mig att tävlingen avgörs lördagen den 16 juni 2012. Sajten [www.trofen.se] har lite problem fn, men man arbetar på det.

    #298358
    Magnus Branzén wrote:
    Arrangörsgänget har meddelat mig att tävlingen avgörs lördagen den 16 juni 2012. Sajten [www.trofen.se] har lite problem fn, men man arbetar på det.

    och åldersgränsen e 18 år ?

    #298359
    Benjamin Hering wrote:
    Japp det kommer det!

    Anledningen till att jag vet är att jag tränar på gymmet som Sharam äger och pratar en hel del med honom samt att jag är hos Reino emellanåt på behandling och även då pratar vi om tävlingen. De två är de som driver saken plus att min vän förbereder sig för tävlingen så jo jag vet :)

    #298360

    Dessutom skall väl Alströmer stå för AF-kval inför SM om jag inte fått något helt om bakfoten?

    #298361
    Albin wrote:
    Dessutom skall väl Alströmer stå för AF-kval inför SM om jag inte fått något helt om bakfoten?

    Ja ett AF-event kommer att ingå i helgen:up:

    #298362

    Äntligen! Har länge letat efter datum för denna tävlingen!
    Blir det ngn Bodyfitness???

    #298363
    -LiNdA- wrote:
    Äntligen! Har länge letat efter datum för denna tävlingen!
    Blir det ngn Bodyfitness???

    Ja det hoppas jag innerligt!!!! Det är det jag ska ställa upp i.

    #298364

    Det har det ju vart tidigare, så 2012 bör inte vara något undantag och bf-klasserna blir ju mer och mer poppis.

    #298365
    -LiNdA- wrote:
    Äntligen! Har länge letat efter datum för denna tävlingen!
    Blir det ngn Bodyfitness???
    3se wrote:
    Ja det hoppas jag innerligt!!!! Det är det jag ska ställa upp i.

    Ja, det blir Bodyfitness-tävlingar. Hade glömt att skriva dit det i beskrivningen för forumavdelningen bara.

    #298366

    Är det fortfarande så att man får ej ha tävlat innan för att få ställa upp och tävla här?!!

    #298367
    priest__88 wrote:
    Är det fortfarande så att man får ej ha tävlat innan för att få ställa upp och tävla här?!!

    Japp, det är samma villkor som tidigare. Angående BF och/eller byggning för damer så gäller det enligt Sharam själv att antalet deltagande finns till för att ha två klasser, annars slås det ihop till en form av BF/Byggning.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.