Gagge pumping iron!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Gagge pumping iron!

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #83576
    #816203

    Ålder: 19 år
    Längd: 183 cm
    Vikt: 79,2
    Total vikt: 79,7 kg
    Varav fett: 6,5 kg (8,2% BF) Mätte mig i bodpod
    Varav fettfri massa: 73,2
    Tränar på: Huddingegymmet

    Har under senaste veckorna börjat föra dagbok på min träning och skriver upp exakta vikter, set och reps för varje pass. På så sätt har jag bättre koll på vilka vikter jag ska köra på och dessutom kan jag öka från pass till pass.

    Senaste 4 månaderna har jag kört seröst byggande, och nu fortsätter detta men jag vill fortfarande behålla min form så därför försöker jag inte ”bulka upp”. Mår inte psykiskt bra om jag går upp för mycket.
    Jag är inte särskilt stark, men anser mig själv ha en proptionerlig och väbyggd fysik. När jag tränar är jag inte ute efter att lyfta största möjliga vikt utan stävar alltid efter att göra rörelsen så strikt och lång som möjligt.

    Framtida mål skulle kunna vara en fitness eller bb tävling, men för tillfället vill jag lägga på mig några kilo muskler. Har tränat hela mitt liv och provat allt ifrån gymnastik till kamsport.
    Har dessutom goda förutsättningar inom sporten då min Mor äger ett gym och är sjukgymnast:D

    Hoppas det blir bra läsning. Jag kommer inom kort lägga upp några helkroppsbilder så man kan se status. :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.