17år och pump-problem och mjölksyra i bröst ?

Home Forums Allmänt om gymträning 17år och pump-problem och mjölksyra i bröst ?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #70558
    #543535

    Hejsan, 17år 187cm och 84kg.

    Tränade först oseriöst i ca ett år sen nu har jag kört stenhårt i 6mån och ökade 13kg första 3mån följd med bristningar och lite slut axlar. Nu kommer problemen, kör protein, kreatin och no-xlode. Testat testoboost men vart bara ofokuserad. Får dålig pump hur jag än kör sen, vad är det fatt?
    Ökat väldigt mkt hela kroppen förutom bröst, orkar inte ett skit.. Får bara massa mjölksyra när ja kör de, varför ? MVH tacksam vid svar

    #543536

    Håller med malawiglenn, lägg ner med testoboostern. Onödigt att hålla på med sånt när du fortfarande är ung och dina egna hormonnivåer är på topp, dumt att rubba den hormonbalansen.

    #543537
    nible wrote:
    dumt att rubba den hormonbalansen.

    +1

    Och ur den aspekten är det ju tur att tillskotten av den sorten knappt har effekt.:D Det är mest plånboksbalansen som rubbas i onödan.;)

    #543538
    Eddie Vedder wrote:
    +1

    Och ur den aspekten är det ju tur att tillskotten av den sorten knappt har effekt.:D Det är mest plånboksbalansen som rubbas i onödan.;)

    :up:

    #543539
    Wilhoiim wrote:
    Ökat väldigt mkt hela kroppen förutom bröst, orkar inte ett skit.. Får bara massa mjölksyra när ja kör de, varför ? MVH tacksam vid svar
    malawiglenn wrote:
    svårt att veta varför du får mjölksyra när du kör bröst när du inte har redovisat exakt hur du kör..

    Håller med malawiglenn, redovisa ett bröstpass.. Kommer mjölksyran direkt, eller är det i slutet av passet? Är det enbart en övning som ger mjölksyra eller är det alla övningar?
    Och att ha svårt med muskelutveckling när det gäller bröstmuskulaturen kan jag meddela att du knappast är ensam.

    #543540

    Brukar köra vanlig bänk, hantelpress och sne bänk. Det brukar komma i mitten av seten, orkar inte många reps alls innan jag får lägga ner pga mjölksyran. Sen testoboosten har jag ju lagt av med som sagt, funka inge vidare.

    #543541

    Kreatin kör jag ju nu, orkar max 10reps med nöd och näppe. Mjölksyran kommer i bröst

    #543542

    nej såklart inte men kör ja bara stång så kommer det ju efter ett tag. Men maxar ju 70 och känner att jag orkar men stoppas pga av mjölksyran :(

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.