Alla personliga tränare, behöver er hjälp!

Home Forums Allmänt om gymträning Alla personliga tränare, behöver er hjälp!

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #66097
    #467045

    Hej! Jag heter Mathias och går sista året på idrottsprogramet på Farsta gymnasiet och mitt projekt arbete handlar just om personlig tränare. Jag skulle gärna vilja att ni fyllde i svar på mina frågor. Antingen skriver nu tillbaka här eller skickar till min e-mail [mailto:mathias.s.johansson@comhem.se] Jag skulle vara väldigt tacksam om ni kunde ställa upp, tack på förhand!

    1. Namn, kön, ålder, arbetsplats
    2. Varför valde du PT yrket?
    3. Vilken PT utbildning gick du?
    4. Vad tycker du om den utbildningen? Skulle du rekommendera den?
    5. Övrig utbildning?(Gymnasiet, Högskolan, Universitet, folkhögskola mm.)
    6. Har du haft något med dig från dessa utbildningar i ditt nuvarande yrke?
    7. Idrottar du eller har du gjort? Har det gett dig något i PT yrket?
    8. Övriga saker som du har lärt dig som du haft med dig i ditt PT – yrke?
    9. Trivs du med ditt arbete? Och varför?
    10. Vilka egenskaper anser du att man ska ha för att bli en bra personlig tränare? (Motivera gärna)
    11. Hinner du träna själv? Och hur mycket?
    12. Frivilligt: E-mail om jag skulle ställa ytligare frågor

    #467046

    Tack för alla som har skickat in till min e-mail! Fortsätt att skicka in till min e-mail och ni får gärna skriva här direkt på forumet. Tack!

    #467047

    Du får gärna kopiera in mailen, om det är okej för författarna dvs. Intressanta frågor dedär.

    #467048
    frykis wrote:
    Du får gärna kopiera in mailen, om det är okej för författarna dvs. Intressanta frågor dedär.

    Tror jag inte kopierar in här, det kan vara för att författarna vill vara anonyma dom har skickat in till min mail. Men det är bara skriva är på forumet om man känner för det. Även personer som har anlitat en personlig tränare kan gärna svara hur de tycker att en personlig tränare ska vara och ha för egenskaper. Gärna diskussioner om allt som berör PT yrket. Kanske jag kan läga ut delar ur mitt projektarbete senare.

    #467049

    Ingen som har gått på The Academy? PT School, Safe eller liknande som kan svara på mina frågor? Jag har nu hört mycket bra saker om PT-School och The Academy, någon som kan instämma?

    #467050

    Kom igen nu! Behöver eran hjälp, jag vet att ni sitter där ute med några åsikter!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.