Armar/biceps

Home Forums Allmänt om gymträning Armar/biceps

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #102969
    #1078491

    Hej igen!
    Jag ska förklara hur jag brukar köra mina biceps pass på cirka 25-35 minuter!
    Jo jag börjar alltid med att värma upp med ”Barbell Curls” cirka 15 kilo ganska snabbt (inte överdrivet) så att jag känner mig uppvärmd till nästa biceps övning! Min nästa övning är ”Seated Dumbell Curls” som jag kör med 20 kilo på varje hand då det är Hantlar. När ni kör era ”SDC” (Seated Dumbell Cruls” se till att vara raka i ryggen inga vridningar eller twist! efter att jag kört denna övning i cirka 6-7 minuter då jag började med 20 kilo och avslutade med 10 på sista passet. (Kör tills du inte orkar mera på dom 2 sista SDC) Min andra övning är ”RVS” (Revers Barbell Curls” som väger 15.20 kilo (orkar du mera så ta mera!) Denna övning är ganska jobbig tycker jag! Man ska ha sina fingrar som pekar neråt och inte uppåt som när ni kör varnliga ”Barbell Curls” då pekar dom uppåt! Se även till att ha era händer ganska nära varandra vid utförd uppgift!

    Den sista övningen jag kör är ”Close Grip Chin Up’s” denna övning kör jag 3 gånger på med failure då det betyder att du kör så många gånger du orkar!

    Med vänlig hälsning André Zadeh 8) :up:;)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.