Behöver Ett Bra Träningsprogram För Muskelbyggande!

Home Forums Allmänt om gymträning Behöver Ett Bra Träningsprogram För Muskelbyggande!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #54980
    #139692

    Hej! jag har hållt på att gymma i ett halvår nu. Jag har inte kört efter något riktigt träninsprogram, bara efter tips jag fått från min lärare. Det har fungerat väldigt bra och jag har märkt mycket stor skillnad på detta halvår, men skulle vilja ha något bättre eftersom att jag tycker att det har stannat lite.

    Just nu kör jag 3-4 set med 10 rep. med vila 15 sek 4 gånger i veckan. tar så mycket vikt så att jag måste verkligen ta i allt i den sista reppen. Jag undrar om någon skulle kunna länka någon bra träningsprogam för muskelbyggande eftersom att jag inte riktigt vet vad för träningsprogram som är bra eller ej. Mitt mål är att bli så står som möjligt :p min förebild är Terry Crews :)

    övrig information om det behövs:

    15 år, 186 cm, 80 kg

    tack i förhand

    #139693

    Jag är ledsen, men innan du får resten av forumet på dig Fixa Topicen Please.

    Till frågan : Ett bra program är ett program som fungerar för dig :D

    Det finns sjuuuukt många program på forumet, vill du ha ett program med övningar eller ett program med bara muskelgrupper?

    #139694
    Istolig wrote:
    Jag är ledsen, men innan du får resten av forumet på dig Fixa Topicen Please.

    Till frågan : Ett bra program är ett program som fungerar för dig :D

    Det finns sjuuuukt många program på forumet, vill du ha ett program med övningar eller ett program med bara muskelgrupper?

    övningar :)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.