Behöver tips på upplägg tack!

Home Forums Allmänt om gymträning Behöver tips på upplägg tack!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #50840
    #121940

    Hej! Jag behöver tips på träning och kost-upplägg. Jag har styrketränat och konditionstränat fram och tillbaka under 6-7 år, inte sett allt för stora resultat. Nu tänkte jag börja med ett seriöst träning och kostprogram.

    Idag har jag runt 16-17% kroppsfett, vilket jag gärna vill få ner en del. Magen vill jag ha bort osv.

    Jag kommer prioritera detta gällande tid och pengar. Dvs jag kan lätt köra 10-12 timmar träning i veckan och jag kommer betala det som kostar. Om det så är personliga tränare eller dyr mat eller dyra kost-tillskott. Vill helst undvika kost-tillskott till så stor del som möjligt (köra enbart proteintillskott?)

    Vad är ert tips hur jag ska lägga upp detta? Jag vill gärna ha ett exakt schema som gäller 3-4 månader som jag kan följa, både mat och träning då.
    Någon som kan länka till något sånt? Bör jag boka träff med en PT? Bör jag träffa en kostrådgivare?

    Jag väger idag 83kg, har ganska mycket muskelmassa, men lite väl mycket fett då. Jag är 185cm och är 28 år.

    Tacksam för alla tips..=)

    mvh
    Freddy

    #121941

    Ja du, vill du personlig hjälp för att deffa ner dig med riktig mat (och proteintillskott om du vill) och ett vettigt upplägg, kontakta mig.

    Annars önskar jag dig lycka till och hänvisar till deff-tråden i deff-forumet.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.