Ben Träning

Home Forums Allmänt om gymträning Ben Träning

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #103132
    #1078731

    Hej detta inlägg om Ben.

    Jag ska berätta först och främst lite om vad ben-träning kan göra för kroppen.

    1.Det kan göra så att din kropp ser mer symmetrisk ut!
    2. Det ökar kroppens hormontillväxt och bidrar till större armar och bröst.
    3.mm (med-mera)

    Jo nu över till övningarna som jag rekommenderar och kör!

    Det första jag brukar göra är att köra squats med fri stång inga vikter då stången väger 20 kilo själv! ner med rumpan (dina knän ska inte peka framåt!) sen så sakta sakta så höjer jag vikten (ni ska höja så mkt som ni kan och orkar)
    nu när ni kör squats så tränar ni mkt lår och rumpan!
    Efter att jag kört squats så går jag över till benpress och ställer in (de vikter ”jag orkar”) och kör på 3 set 10 reps
    efter detta så går jag över till ”utfalls steg med vikt” sakta o säker rak rygg så kör du utfalssteg (ut med en fot och sedan tillbaka och ut med andra foten) sedan efter detta så kör jag de klassiska maskinerna som ni alla använder (sittande,lårcurl, Hipp abductor. även hamstrings curl osv)

    Jag personligen brukar lägga in lite calfs/vader i mitt schema som jag kör ”benpasset på”

    Det finns alltid fler sett jag/du/personligen brukar köra när du är i gymmet men detta är bara basic som jag förklarar och som jag kör!

    Med vänlig hälsning André

    #1078746

    1: Inte bara kan, utan gör att din fysik blir jämnare.

    2: Nej. Se: http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1996351&postcount=7

    3: Va?

    #1078778

    Tung! Soft att läsa nya saker. Visste inte riktigt att de tunga vikter som gör hormonerna.. kul!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.