Diet gymschema, åsikter?

Home Forums Allmänt om gymträning Diet gymschema, åsikter?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #100867
    #1073794

    Hej!

    Har skrivit ihop en lite egen variant på ett schema utifrån ”Träningslära” boken.

    Schema under deff det handlar om.

    Ser ut såhär:

    Dag 1: Bänkpress 3×7, Dips 3×6, Axelpress 3×8, Pushdowns 2×8, Sidolyft 3×10, Shrugs 2×8
    Dag 2: VILA (Försöka röra på mig, typ promenad)
    Dag 3: Marklyft 4×3, Benpress 3×4, Chins 4×3, Benspark 2×6, Rodd 2×4, Biceps h-curl 3×6, Crunches 4×7 och vader
    Dag 4: VILA (promenad eller så)
    Dag 5: Bänkpress 4×3, Dips 3×4, Axelpress 3×6, Pushdowns 3×6, sidolyft 3×8, shrugs 2×8
    Dag 6: VILA (promenad)
    Dag 7: Marklyft 2×7, Benpress 3×7, Chins 3×6, Rodd 2×8, Benspark 2×8, Biceps h-curl 3×7, Crunches 4×10 och vader

    Börja om!

    Blir fokus på 2 omgångar styrka och 2 omgångar lite högre volym. Rätt få totala repetitioner och mycket vila.

    Är detta något som kan funka? Givetvis krävs det ju att jag provar det och känner att det funkar bra för mig men tänkte att ni kan kommentera lite vad ni tycker. Dieten började idag och har haft lite dålig tid att fixa schema för dieten. Är träningen imorgon så ja, tack på förhand! :up:

    #1073799

    Ser bra ut, jag gillar dock att splitta mitt schema i 4split om jag ska köra 4dagar i veckan då jag känner att det blir få övningar per muskelgrupp om jag bara kör en 2split 2gånger i veckan men ditt schema fungerar också bra. Testa att köra en vecka 2splitx2 och en 4split så ser du ju vad du själv föredrar.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.