Erfarenheter av Kuseruds Gård [Kiprod.com]

Home Forums Allmänt om gymträning Erfarenheter av Kuseruds Gård [Kiprod.com]

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #51004
    #122630

    Jag har fått för mig att jag vill ha ett privat litet gym i mitt hem för att bättre hinna med min träning. Hittade den här sidan: kiprod.com vilken verkar ha ett stabilt utbud och bra priser.

    Så, finns det någon som har erfarenheter av att köpa träningsredskap från denne Rune Andersson [Hemsidans ägare] och kan på så vis rekommendera honom?

    #122631

    Whatevs.

    #122632

    Det jag vet är att den stora ladan längst upp till höger på bilden inte finns längre. Den rasade i vintras. Kör förbi där när jag åker hem till föräldrarna. Vet inte om han har någon verksamhet längre, du får väl ringa och fråga. Men omgivningarna ser rätt slitna ut i nuläget.

    #122633
    Nykropp wrote:
    Det jag vet är att den stora ladan längst upp till höger på bilden inte finns längre. Den rasade i vintras. Kör förbi där när jag åker hem till föräldrarna. Vet inte om han har någon verksamhet längre, du får väl ringa och fråga. Men omgivningarna ser rätt slitna ut i nuläget.

    Hm, låter oroväckande. Jag får nog slå en pling till honom och höra hur verksamheten ter sig.

    #122634

    [http://ttela.se/start/mellerud/1.736982-tak-rasade-in-pa-kuseruds-gard ttela.se: Tak rasade in på Kuseruds gård]

    Quote:
    3 000 kvadratmeter tak på en stor lagerbyggnad på Kuseruds gård norr om Brålanda rasade in 12.20 i dag.

    Ett antal företag har sina lager där, bland annat ägaren Rune Anderssons importverksamhet för gym-utrustning. Även ett företag som producerar emballage drabbades.

    #122635

    Litegranna egenreklam. Men kan nämna att Kuseruds Gård (Kuseruds Idrottsprodukter, KIPROD) och Rune Andersson numera driver [http://gymkompaniet.se].

    #122636

    Rune kör för fullt, han handlade senast av vårt företag nu i veckan.

    #122637

    Han är med och driver Gymkompaniet nu precis som ni skriver , köpte lite prylar där när jag byggde mitt egna hemmagym !
    kan rekommenderas !

    #122638

    Rune är riktigt bra att ha och göra med.
    Har bara tävlat för han men mina kompisar har Gymkompaniet med han och de gillar att ha med att han och göra.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.