För bättre grepp

Home Forums Allmänt om gymträning För bättre grepp

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #50939
    #122342

    Har ibland problem att få greppet att hålla. Fick häromveckan på gymet låna en slags salva på flaska som man smörjde ut i händerna. Torkade direkt och motverkade svettning. Skivstången satt som fastsvetsad. Glömde fråga vad det hette. Liten vit flaska. Någon som vet vad det heter och var man kan köpa det?

    #122343
    Carrera65 wrote:
    Har ibland problem att få greppet att hålla. Fick häromveckan på gymet låna en slags salva på flaska som man smörjde ut i händerna. Torkade direkt och motverkade svettning. Skivstången satt som fastsvetsad. Glömde fråga vad det hette. Liten vit flaska. Någon som vet vad det heter och var man kan köpa det?

    Apoteket har en som heter absolut torr och funkar bra på fötter iallafall :)

    #122344

    Kan det ha varit en sån här?

    GRRRIP Enhancer Lotion

    [img=http://powerzite.se/upload/145_grrrip_bottles_clr.gif]

    #122345

    Japp! Tack, Tommy! Var hittar man enklast?

    #122346

    Får ju inte länka men tror de flesta kosttillskottsförsäljare har dessa. Powerzite och MM Sports har iaf så vitt jag vet.

    #122347

    Och. Får kolla. Tack.

    #122348

    Finns på MMS och Powerzite ja, och det är riktigt bra. Se bara till att du får lotion och inte spray för det är mycket sämre.

    #122349

    Tack, Gober. Tror det kan göra några kilo på min usla bänk. Händerna glider liite (tycker jag) och då går det åt en del kraft att hålla ihop greppet.

    #122350
    Carrera65 wrote:
    Tack, Gober. Tror det kan göra några kilo på min usla bänk. Händerna glider liite (tycker jag) och då går det åt en del kraft att hålla ihop greppet.

    Jag klarar mig knappt utan numera, perfekt för bänk men även för rodd osv där man inte vill ha remmar.

    #122351

    Låter bra. Lägger till 5 mentala kg på bänken direkt och 10 på marklyft!

    #122352

    Hittade på MMS i Gbg. Lotion, inte spray. Ser fram emot måndagspasset!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.