Går det ?

Home Forums Allmänt om gymträning Går det ?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #49266
    #119188

    Tja!

    Jag tänkte bara fråga om det går att bygga muskler och få bra kropp utan massa kost tillskott ?
    Och hur gör man ?

    Tacksam för all hjälp jag kan få !

    #119189

    Ja. Du tränar och äter bra.

    #119190

    Japp, Träna hårt, ät rätt och sov mycket…:emo-thumb

    #119191

    Okej ;)

    Vad ska jag käka då? hur mkt är ” tillräckligt ” med sömn ? alltså jag sover så jävla dåligt .. ;/ thants my big problem..

    #119192

    Kosttillskott är precis vad det låter som. Tillskott till den övriga kosten. Absolut inte nödvändigt om du sköter kosten. Det kan förenkla och hjälpa till, men till en mycket mindre del än vad dom flesta tror.

    #119193
    Gustaf Lindberg wrote:
    Kosttillskott är precis vad det låter som. Tillskott till den övriga kosten. Absolut inte nödvändigt om du sköter kosten. Det kan förenkla och hjälpa till, men till en mycket mindre del än vad dom flesta tror.

    jo jag vet , men problemet är just att jag inte vet riktigt hur man äter osv ? .. vilken typ av mat som är ” rätt” för kroppen osv ? ..

    #119194

    Bör inte ta mer än 10 minuters sökande på forumet för att finna din information

    #119195

    Skrämmande att tro man inte kan bygga utan kosttillskott : /

    #119196
    shqiiptarii wrote:
    Okej ;)

    Vad ska jag käka då? hur mkt är ” tillräckligt ” med sömn ? alltså jag sover så jävla dåligt .. ;/ thants my big problem..

    Ja maten råder det ju delade meningar om men vi alla är överrens om att protein is the shit…:p
    Sömn är väldigt viktigt så försök få ordning på dina sömnproblem. Vet du vad det beror på? Sömn är inte bara viktigt för dina träningsreslutat utan för hälsan i allmänhet så jag hoppas att du får odning på den. Hur mycket man behöver är dock individuellt men försök få minst 8 timmar per natt i alla fall.

    #119197

    Det går enormt bra.

    #119198

    Jag måste erkänna att jag varit inne i kosttillskottshysterin.

    Nu är mitt nya projekt att visa hur bra form man kan få utan massa tillskott. En del på gymmet blir förvånade över att jag ser ut som jag gör utan att äta massa pwos och proteindrinkar. Sorgligt.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.