Gym i Hua Hin Thailand?

Home Forums Allmänt om gymträning Gym i Hua Hin Thailand?

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #78112
    #677657

    Nån som vet om det finns nåt där kanske?
    Jag Kommer att tillbringa semestern en bit därifrån ,men man kan ju ta tåget 3 ggr /veckan iallafall.

    Mvh. Cobran

    #677658

    Träna inte när du är på semester :)

    Jag va där i 21 dagar tränade 1 och det va i 15min sen stod alla och tittade på en hehe.

    Hilton har gym som du kan träna på, det finns på flera små hotel med, annars gör som jag gjorde hoppa på en moped taxi och och peka på din muskler och säg du vill träna så kör han dig ditt :)

    #677659

    Jag trodde jag måste underhålla musklerna på semestern för att dom inte ska tvina väck helt…*S*

    Jag är ju rätt ny på detta men har rätt bra ”bulor” iallafall.
    3 dagar i veckan kan väl inte vara fel?

    #677660

    annars kan du göra , armväningar , push ups , crunchies , axelpress med benen i luften(stå på händer) i hotel rummet. Ska du va där längre så sök upp ett gym men om inte så ska de nog gå bra o bara hålla igång lite lätt.

    #677661

    Träna skiten ur dig veckorna innan du åker, då kan du ta resan som en viloperiod. :up:

    #677662

    hade det varit 2-3 veckor hade jag skitit i att träna.men nu är jag borta i 12 så man vill ju underhålla lixom

    #677663

    Ah, jo 12 veckor är ju lite väl lång viloperiod. Bara att önska lycka till med att hitta ett trevligt gym då. ;)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.