Har jag bra gener?

Home Forums Allmänt om gymträning Har jag bra gener?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #77669
    #675690

    Shuss!

    Innan sommarlovet som varit så hade jag tränat i ett halvår, jag körde rätt så ofta och kanske inte så jättehårt. Jag gick knappt upp nåt efter halvåret, vägde då 69-70kg.

    Idag är jag 187cm och väger 80kg.
    Jag började gymma nu i slutet av augusti igen och det har fortsatt så.
    Har fått riktigt schysst kropp och styrkan har gått upp enormt på bara ett par månader jämnfört med vad den gjorde då jag tränade i ett halvår. Tränar hårt gör jag också nu.
    Jag tränar nästan varje dag, oftast i 1 timma.
    Jag tar inga olagliga preparat. Dricker endast gainer.
    En polare är säker på att jag tar anabola, men han har fel.

    Min fråga är om jag verkligen kan ha gått upp 10kg rena muskler på så kort tid?
    Folk som inte jag träffat under denna tid ser verkligen enorm skillnad och tycker jag blivit krallig.

    Vad tror ni?

    #675691

    Roligt att träningen går bra! Dock så är det troligtvis inte 10 kg rena muskler du har gått upp, mycket är vätska, glykogen och en viss del fett. Vid utgångsläget vägde du endast 69-70 kg till 187 centimeter, det är rätt lite och kan ha bidragit till dina snabba ökningar. Fortsätt äta mycket och träna hårt! :up:

    #675692

    Tänkte bara ge dig beröm för framstegen.. goo for it bro

    #675693

    Men vem bryr sig om torr muskelmassa? när man frågar ifall man gått upp 10kg ”rena” muskler så menar man ju så klart att man gått upp 10kg men har lika mkt fett på kroppen som tidigare. Om du kan ha ökat så mkt? Se Tomas svar ovan.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.