Hellå [Jag söker tips för att bygga övre bröst]

Home Forums Allmänt om gymträning Hellå [Jag söker tips för att bygga övre bröst]

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #567071

    Tjenare ! Jag har ett litet problem, jag försöker bygga övre bröst och vill ha bort nyckelbena så dom inte syns. Några tips? Bröst pass: Bänkpress, snebänk hantelpress, flys.

    #71781
    #567072

    same here, har också mina förbaskade nyckelben framme, men jag har kört allt möjligt,
    det är nog rätt svårt att få bort dom om dom är stora, träna på ? dom kan ju förvinna under musklerna till slut, :emo-thumb

    #567073

    Hallå själv.

    #567074

    Ett lite seriösare namn på tråden nästa gång du ställer en fråga kommer underlätta för alla och ge dig mer svar!

    #567075

    Jag har korrigerat trådens titel, samt flyttat till korrekt avdelning. Trådens skapare uppmanas att läsa forumets regler, avdelning etikett: [http://forum.body.se/showthread.php?t=29]

    Quote:
    Generellt vill vi att du uttrycker dig med respekt och omtanke, och i största möjliga mån försöker använda dig av ett korrekt och anständigt språk. Dessutom vill vi att du beaktar följande:

    1. Posta i rätt forum
    Se till att dina inlägg och trådar håller sig till ämnet för aktuellt forum.

    2. Rubrik på inlägg/tråd
    Rubriken ska vara lättförståelig och tydligt visa vad ditt inlägg handlar om. Postar du en fråga ska rubriken avslutas med ett frågetecken.

    Epic fail…?

    #567076

    Man kan träna en muskel större eller mindre, inte ändra form på den.

    #567077
    epic wrote:
    Tjenare ! Jag har ett litet problem, jag försöker bygga övre bröst och vill ha bort nyckelbena så dom inte syns. Några tips? Bröst pass: Bänkpress, snebänk hantelpress, flys.

    Tycker du sammanfattar det rätt bra själv. :emo-thumb

    #567078
    Wanted wrote:
    Man kan träna en muskel större eller mindre, inte ändra form på den.

    Man kan copy pasta svar från andra trådar, men ändå faila.

    Vad gäller ämnet så är jag tyvärr ingen expert men jag antar att man tränar så kallad ”sne” bänk/hantel press av någon anledning gällande ts fråga?

    #567079
    jockebiffen wrote:
    Man kan copy pasta svar från andra trådar, men ändå faila.

    Vad gäller ämnet så är jag tyvärr ingen expert men jag antar att man tränar så kallad ”sne” bänk/hantel press av någon anledning gällande ts fråga?

    Eller så är det så att folk skriver likadant i alla andra trådar så man lär sig exakt utantill, men ändå finns det folk som fortfarande sitter och skapar samma jävla trådar utan att söka.

    #567080

    OT: är det bara jag som tycker att det har kommit upp flera trådar om ämnen som det redan finns 1000 olika trådar på av samma ämne. Rätt irriterande.

    Edit: kör det du skrev så blir det nog bra.

    #567081
    jockebiffen wrote:
    Man kan copy pasta svar från andra trådar, men ändå faila.

    Vad gäller ämnet så är jag tyvärr ingen expert men jag antar att man tränar så kallad ”sne” bänk/hantel press av någon anledning gällande ts fråga?

    Okej.

    #567082

    jag rekommenderar [http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBGuillotineBenchPress.html] enligt mig den bästa overall massa övningen för bröst, synd bara att axlarna känns dåligt av den

    #567083

    Läser man längst ned på sidan under ”liknande ämnen” ser vi ett antal diskussioner om just ”övre bröst”.

    Möjligheten finns i forummjukvaran att göra denna koll innan ett ämne postas, då tittar mjukvaran på ord i ämnesraden på tråden som är på väg att postas. Finner forumet överrensstämmelse med andra tidigare postade trådar får man frågan ”Är du säker på att du verkligen vill skapa en ny tråd? Denna/dessa trådar finns redan” + en lista.

    Kan vara läge att införa detta eftersom sökfunktionen inte används. Från forumreglerna:

    Quote:
    5. Sök innan du postar ny tråd
    Möjligheten att just ditt ämne kan ha diskuterats här tidigare är relativt stor. Använd därför sökfunktionen för att se om så är fallet.
    #567084
    Magnus Branzén wrote:
    Kan vara läge att inför det…

    Jao, det tycker jag nog…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.