Hjälp! Har tappat tagget, behöver inspiration om träningen!

Home Forums Allmänt om gymträning Hjälp! Har tappat tagget, behöver inspiration om träningen!

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #49127
    #118983

    Tjena, nu känns det som jag fastnat i mitt tränande. Behöver ny inspiration av erfarna personer. Så ni nybörjare som tror att ni kan nått, behöver inte ta sig tid.

    Har kört:

    1.Bröst/biceps
    2.ben/mage
    3.vila
    4.Axlar/triceps
    5.rygg
    6.vila
    7.bröst/biceps
    osv osv rullande.

    Vill gärna ha nån ny split med lite övningar kanske, känns som allt står still bara! Måste ha inspiration och nytt tagg!

    #118984

    När jag tappar lusten brukar jag lägga av 2 veckor och sen börja köra helkroppspass med bara de övningar jag tycker är riktigt roliga och mår bra av. Sen efter ett tag brukar lusten att utvecklas i dem bli så stor att jag automatiskt delar upp passen för att kunna lägga mer krut på det jag ”snöat in på”.

    Sen kan det ofta vara skönt att göra fler saker än bara pumpa vikter. Jag själv kör lite fighting-träning och lägger då till gympass för att bli starkare i vissa moment eller orka träna längre på en speciell spark eller liknande. Man måste bända lite på rutinen ibland för att hitta nya morötter att jaga.

    #118985

    Inne lite på samma spår som Marcus, ändra om träning rätt så rejält en period så brukar lusten komma tillbaka. Jag själv brukar köra strongman-aktigt så kan man byta till kai greene-strikt träning dsv, ordentligt med kontakt och kontrollerade vikter. För att ibland köra enbart Chins, dips, knäböj. Bara att du gör något nytt och/eller ”roligare” så ska du se att du får tillbaka lusten.

    #118986

    köp en ny pwo, överdosera den och försök sitta still.. du kommer röra dig mot gymmet, så länge du tror på produkten!

    #118987

    Ser du mycket resultat? För mig brukar tagget försvinna när resultaten försvinner. Se över kosten och träningen.

    #118988

    Funderar på att köra nytt upplägg

    1.Bröst
    2.Ben/Mage
    3.vila
    4.Axlar/Triceps
    5.Rygg/Biceps
    6.Bröst
    7. osv osv

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.