hjälp med bröst!

Home Forums Allmänt om gymträning hjälp med bröst!

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #50856
    #122010

    tjo alla!

    jag är relativt ny här så vet inte om de finns en tråd om de här.

    Men de är så att jag har märkt att mitt ena bröst är störra än de andra, och jag undrar om de är ett vanligt problem? och hur man kan hjälpa de så dem blir ungefär lika stora!?
    har hört att man ska lägga på lite extra vikt på den svagare sidan för att bygga upp, eller ska man bara köra på som vanligt?

    aja, tack på förhand!!

    #122011

    Litet tips! Om du har någon tjejkompis så kan du ju fråga henne om hennes bröst är lika stora lr små:D

    Alla är vi olika, finns någon ingen som har den perfekta kroppen menar symetrin:(

    #122012

    Haha får göra det! :emo-thumb
    okej, men då kör jag på som vanligt, förhoppningsvis kanske de rättar till sig själv! :)

    #122013

    Nu är det här inte något som är bevisat, utan detta är en egen teori. Men rent logiskt så borde det fungera så här: Innan man börjar gymma så kanske biceps på den handen man använder mest till exempel är större, eller i ditt fall ena bröstet. Men när man gymmar så lägger man ju på lika mycket vikt på båda, och ökar samtidigt. Efter ett tag lär väl då den svaga muskeln hinna ifatt den starka, eftersom den starka inte tränas lika mycket av vikten. Så tror i alla fall jag att det funkar. Det verkar logiskt.

    #122014
    hamster wrote:
    Haha får göra det! :emo-thumb
    okej, men då kör jag på som vanligt, förhoppningsvis kanske de rättar till sig själv! :)

    Hej!
    A) Träna som vanligt, bänkpress rekommenderas utan att lägga mer vikter på ena sidan.
    B) Lägg på dig massa.
    C) Ge det 2-3 år.

    //Micke

    #122015

    tack så mycket för hjälpen!
    jag ska ge det lite tid, så får jag se vad som händer! :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.