Hjälp med schema och övningar! SERIÖS!!

Home Forums Allmänt om gymträning Hjälp med schema och övningar! SERIÖS!!

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #50022
    #120379

    Tjenare! jag är 19 år gammal och har gymmat i 2 år! jag får kommentarer dagligen från folk att jag är duktig och jag har bra resultat! vilket jag själv tycker då jag började på 73 kg och ligger nu på 88 kg utan att vara bulkad! Jag har en atletisk kropp, då jag har magrutor (6pack, väl synliga, blodådror på bägge armarna över biceps som exempel ;) )

    jag kör 5 split som ser ut såhär. kör mellan 6-10 rep, brukar lägga vikter för 7-8 rep, men ibland blir det fler ibland färre!, och 3 set)

    måndag: Rygg 5-6 övn -(Biceps kör jag 12 rep x 3 set. 3 övn snabba)

    tisdag: Bröst 4-5 övn – Underarm 2-3 övningar

    onsdag: vila

    torsdag: Axlar/traps 4-5 övningar- Mage 3övn

    fredag: Armar 3 övn biceps -4 triceps

    lördag: vila

    söndag: Ben

    jag söker ett nytt schema nu! då jag är intresserad utav ett nytt 5 split eller testa på 3-split (?) vill alltså köra igenom kroppen två gånger i veckan! skickar ni schema för att träna igenom kroppen 2 gånger i veckan, så vill jag ha en bra beskrivning på vilka muskler jag bör satsa på vilken dag och hur etc! inte bara några muskelgrupper där och där…

    *antal övningar
    *antal set
    *vilka muskler per dag
    *vilka övningar

    Jag har börjat få upp intresset för fitness five. fortfarande tankar. Men det är inte långt ifrån att jag iallafall söker in till kval! (2013)

    varför nytt schema beror på att jag vill testa nytt! börjar bli lite enformigt, jag har sökt efter scheman på många sidor men inte hittat det jag söker!

    Tack! :) sry för felpost!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.