hur använder man Dragremmar från body prenumeration

Home Forums Allmänt om gymträning hur använder man Dragremmar från body prenumeration

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #51423
    #124380

    Halloj.
    Vanligtvis när jag tränar kör jag utan dragremmar men nu så fick jag ett par i en prenumeration från body och jag tyckte det kunde vara kul att testa. jag har bara en gång tidigare testat dragremmar och dessa trädde man handen igenom en ögla och sedan runt stången. så verkar det inte vara med dragremmarna som ingick i prenumerationen. dessa har en liten ”ögla” i ena änden och på remmen är det också något mjukt material.

    Hmm ja det blev lite luddigt de där men jag hoppas någon förstår vad jag menar.

    #124381
    Shoemaker wrote:
    Halloj.
    Vanligtvis när jag tränar kör jag utan dragremmar men nu så fick jag ett par i en prenumeration från body och jag tyckte det kunde vara kul att testa. jag har bara en gång tidigare testat dragremmar och dessa trädde man handen igenom en ögla och sedan runt stången. så verkar det inte vara med dragremmarna som ingick i prenumerationen. dessa har en liten ”ögla” i ena änden och på remmen är det också något mjukt material.

    Hmm ja det blev lite luddigt de där men jag hoppas någon förstår vad jag menar.

    Eftersom du kör utan dragremmar så givetvid fortsätter du med det.

    #124382

    jo jag kommer fortsätta köra utan dragremmar men det hade varit roligt att testa köra chins med dragremmar då det är den enda övningen där jag tycker att greppet sviker mig. marklyft och liknande övningar är inget problem utan remmar.

    #124383

    aha! tack så mycket.

    #124384

    Var kan man köpa sådana dragremmar som man fick för något år sen vid prenumeration av body?

    #124385

    Såg att man fortfarande kan köpa dom från body.se

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.