Hur är det anatomisk möjligt att jag saknar volym i bröst?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur är det anatomisk möjligt att jag saknar volym i bröst?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #108245
    #1084558

    För snart tio år sedan skapade jag som frustrerad 17 åring en tråd om hur jag inte hade någon volym i mitt bröst: https://www.body.se/forum/allmant-om-gymtraning/saknar-volym-i-brost-248155?page=1

    Jag kommer ihåg hur jag experimenterade med tusentals övningar och upplägg tills jag förstod att det förmodligen va genetiken som spökade.

    Just nu väger jag 96kg och är inne i en bulkperiod, maxar 140kg i bänken och gör väl en 5a med 50kg i hantelpressen. Jag bryr mig inte om utseendet på samma sätt längre men skulle va kul om någon anatomiexpert här på forumet kan förklara hur det är möjligt att det aldrig blir någon riktig volym på djupet. Detta även att jag är stark i bröst, har bra utförande osv.

    Kommer jag försätta växa på bredden även om jag så skulle bänka 300kg?:P har jag någon typ av inåtgående muskelfästen så det är därför?

    Bifogar några bilder där jag både är smaldeffad på 80 kg samt bulkfett på 96kg.

    Tacksam för svar!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.