Jag behöver ett schema 6 dagars schema

Home Forums Allmänt om gymträning Jag behöver ett schema 6 dagars schema

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #49265
    #119180

    Hej alla gubbar och gummor jag är 16 år väger 80kg är 184 cm lång. Bf ligger på 16%. Jag har en fråga till alla under sommarlovet funderar jag på att träna 6 dagar i veckan men jag vill träna runt 2-3 timmar varje dag. Mina muskler återhämtar sig rätt fort speciellt överkroppen men benen har jag lite svårigheter med. Så min fråga är om någon kan vara snäll och göra ett bra schema till mig som uppfyller mina krav, jag skulle vara väldigt tacksam.

    MVH, Kevin ”Verche”

    #119181

    Kosten och kosttillskotten har jag 100% koll på så det är bara nödvändigt med ett schema :)

    #119182

    kolla upp zyzz schema om du tycker han har ”the most aesthetic body ever” som du uttryckte dig tidigare. Vill du vara han så kan du ju träna som han, äta som han och ta samma preparat som han.

    #119183
    BigH wrote:
    kolla upp zyzz schema om du tycker han har ”the most aesthetic body ever” som du uttryckte dig tidigare. Vill du vara han så kan du ju träna som han, äta som han och ta samma preparat som han.

    Du tål verkligen inte skämt vah? Men självklart kan jag göra det, I’ll be the next god, FUAAAAAARKKKK.

    Seriously så behöver jag ett schema och om du inte ska vara seriös så kan du gärna sluta posta på min tråd :)

    #119184
    ab3232 wrote:
    Du tål verkligen inte skämt vah? Men självklart kan jag göra det, I’ll be the next god, FUAAAAAARKKKK.

    Seriously så behöver jag ett schema och om du inte ska vara seriös så kan du gärna sluta posta på min tråd :)

    Det är ju inte skämt, du är ju fullt seriös med skiten.
    Ok, bli en gud kör hårt.. Jag gav dig ju ett tips, zyzz schema finns ju ute. Kör efter det

    #119185

    Kör ett över/underkropps schema rullande i 6 dagar då, och du har 2-3h för varje session, då finns det tid för hyffsad byggarvolym.

    #119186
    Ghoetic wrote:
    Kör ett över/underkropps schema rullande i 6 dagar då, och du har 2-3h för varje session, då finns det tid för hyffsad byggarvolym.

    Hur menar du då :)?

    #119187

    Dela upp 2-3 timmar på 2 pass/dag

    d 1 Triceps – ben
    d 2 Mage – vader
    d 3 Rygg – axlar
    d 4 Biceps – bröst
    d 5 Triceps – ben
    d 6 Mage – vader
    vila
    d 1 Rygg – axlar
    d 2 Biceps – bröst
    d 3 Triceps – ben
    d 4 Mage – vader
    d 5 Rygg – axlar
    d 6 Biceps – bröst
    vila

    osv…

    Så hade -jag- nog gjort, med lite justeringar för intervallträning osv som jag tycker är kul :)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.