Kan ej öka!

Home Forums Allmänt om gymträning Kan ej öka!

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #73991
    #586310

    Blir så grymt irriterad på mig själv.. Kan fasiken ej öka upp från 26 kgs hantlarna.. känns som en spärr.. går bara ej att lyfta tyngre hantlar.. Vart så i ett halvår snart.

    Vad är fel… :|

    #586311

    Testa byta schema, reps och övningar ;)

    #586312

    Tror det är hantlarna det är fel på! Har också stannat på 26kg hantlarna…:happy:

    #586313

    Du kanske behöver öka din kroppsvikt för att kunna öka dina träningsvikter.

    #586314

    Ät mer mat och byt övning några pass sedan får du nog upp dom.

    #586315

    Tack för tipsen.. skall försöka kräma i mig mer mat.. vill ju ej öka i kroppsvikt innan deffen om 3 veckor. Känns ju lite B så.. men jag testar lite försiktigt med andra övningar o mer käk.

    btw.. så har jag ökat i andra biceps övningar.. konstigt.. men ej på hantlarna.

    #586316
    Robert Svensson wrote:
    Ska du deffa så lär du bli besviken, om målet är att öka vikterna.

    Tror jag får hålla med dig där men målet är att ej lägga om träningsshemat tills i september. Kan jag ej öka genom ”tillståndet” på mig själv nu, så får det vara tills i sep. Men skall försöka..

    #586317

    Byt övning + mer mat brukar funka för ganska många! Sen återgå till den gamla övningen såklart ;)

    #586318

    jag körde på 28 kilos hantlar för biceps i över ett år. Sen så sprack det. Jag tappade all stryka och fick börja om på 7 kilos hantlar. Det kan bero på överträning, vila lite. Eller kör mjukt ett tag, sen så försöker du öka

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.