kommentera min schema

Home Forums Allmänt om gymträning kommentera min schema

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #64968
    #452474

    Dag 1: Axlar( drag till hakan,press bakom nacken,hantelpress) och Biceps(Stångcurl,scottcurl,hantelcurl)

    Dag 2: Ben(benpress,liggande lårcurl,benspark)
    Magen(crunches,twisted crunches samt en maskin för magen som jag inte vet vad den heter)

    Dag 3: Vilar eller så tränar jag kondition.

    Dag 4: Rygg(sittande rodd,hyperextensions,marklyft)

    Dag 5: Triceps(Dips,fresh press, en maskin som inte jag vet vad den heter)
    Bröst(Bänkpress,hantelpress,lutande bänkpress)

    Dag 6: Vilar

    Dag 7: Mage samt konditionsträning

    Jag tänkte köra 3*12-15 på varje övning.

    #452475

    Testa dig fram till vad du tycker är bäst ist, finns ingen som kan vet vad just DU behöver i ditt schema och vad som funkar bäst för dig.
    Så iväg på gymmet med dig å prova dig fram :emo-thumb

    #452476

    visst att jag har sökt o kollat på andra scheman. men jag hitta ingen schema som hade exakt samma övningar. det var därför jag skapa en ny topic

    #452477

    såg bra ut, du kan ju köra rygg med biceps!
    Vad heter du ”burken89”?

    #452478
    Burken89 wrote:
    visst att jag har sökt o kollat på andra scheman. men jag hitta ingen schema som hade exakt samma övningar. det var därför jag skapa en ny topic

    Anledningen till att du inte hitta ett schema med EXAKT samma övningar är att alla är olika, ingen är skapad på samma sätt som någon annan.

    #452479
    Robert Svensson wrote:
    Många är även osäkra på sina träningsupplägg och måste få det bekräftat innan de ger sig ut och testar det först.

    Funkar det inte, lägg om till du hittar något som passar för dig.

    Om man läser runt lite på forumet innan man skapar en sådan tråd så kommer man fort att få den kunskapen att det finns inget schema som är ”fel”, utan alla kan vara rätt för olika personer. Att det helt enkelt bara är ut och prova. inte sant? :)

    #452480
    Robert Svensson wrote:
    Åsikterna på alla träningsupplägg kan dock vara nyttigt att höra.

    Ja visst är det så, fast man behöver inte klicka runt länge här på forumet innan man upptäcker att det är lite för många träningsupplägg uppe :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.