långa armar

Home Forums Allmänt om gymträning långa armar

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #77103
    #646504

    Halloj, jag är en så olycklig människa som är född lång och med långa armar :P hehe skämt o sido, jag har visserligen långa armar vilket gör det svårt att bygga feta armar, vet inte vad jag ska göra… har nån något tips, just nu kanske dem ligger runt 38-40cm men det ser ju inte alls ut som stora biceps så att säga, skriv gärna lite tips om ni har några..

    #646505
    cornboy wrote:
    Halloj, jag är en så olycklig människa som är född lång och med långa armar :P hehe skämt o sido, jag har visserligen långa armar vilket gör det svårt att bygga feta armar, vet inte vad jag ska göra… har nån något tips, just nu kanske dem ligger runt 38-40cm men det ser ju inte alls ut som stora biceps så att säga, skriv gärna lite tips om ni har några..

    har typ samma problem :D Hur lång är du?

    #646506
    Deo wrote:
    kapa kapa kapa KAPA!!!

    ÄR du full eller?:pop:

    #646507

    Du kanske skulle investera i en extremt jävligt tajt t-shirt som får armarna att se större ut:emo-thumb
    Nä seriöst det enda du kan göra är väl följande:

    *Träna
    *Ät
    *Vila/väx!:nod

    Tror inte du kan göra så mycket mer än så.
    Finns nog inget magiskt tips som gör att dom kommer att bli större

    #646508

    min hals är 39cm och jag är 2m lång =) så du har lika stora armar som min hals, vad nu det säger mina armar är nog strax över 35 och det är klart att man vill ha mycket större armar. jag ska träna hårt och äta mycket jag, ja så får det bli!

    #646509
    Jojje89 wrote:
    Det handlar om proportioner, du har stora armar men iochmed att du är lång så ”syns” som inte lika mycket som på en kortare människa.

    Pheew tur att jag är en kortis på 174cm :p

    Yeeeeea , jag e också runt 170-173 de räcker :D

    #646510

    det är bara att träna o träna. har en far som är 2m lång o hans armar är inte speciellt små..:

    #646511

    Join the club.

    #646512

    Det kommer att ta längre tid för dig och mig för att bygga upp stora armar.(jag är 192cm;))
    Men, tänk istället på hur det kommer se ut när vi väl har byggt upp våra kroppar, då kommer vi inte bara att se ”biffiga” ut, utan mer som några berg.

    Men visst är det jobbigt att vara lång, tar så mycket längre tid att bli stor.

    #646513
    Toempaj wrote:
    Det kommer att ta längre tid för dig och mig för att bygga upp stora armar.(jag är 192cm;))
    Men, tänk istället på hur det kommer se ut när vi väl har byggt upp våra kroppar, då kommer vi inte bara att se ”biffiga” ut, utan mer som några berg.

    Men visst är det jobbigt att vara lång, tar så mycket längre tid att bli stor.

    Det där stämmer inte att det tar så mycket längre tid att bli stor bara för att du är lång.
    Det handlar snarare om kroppstyp.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.