Lite frågar om byggning

Home Forums Allmänt om gymträning Lite frågar om byggning

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #103324
    #1078969

    Hej alla trevliga människor på body! Det är så att jag har lite fundering om ett par bra övningar. Och det är så att jag tycker att jag saknar baksida axlar. Jag har tränat på ett hyffsat bra tag nu och tycker att jag har fått ganska bra resultat och så tänkte jag på en sak igår när jag posade I spegeln för skojjs skull. Det ser ut som att jag inte har några baksida axlar. Framsida axlar och samt sida axlar har jag fått en ganska bra kula på. Men det där att jag tycker att jag inte har några bra sida axlar kan det vara för att jag har tränat fel eller posar jag bara som ett mongo? Kollar man på alla som nu som ser lite biffiga ut så ser det nästan ut som att dem har en boll till en axel (rund och find) Men om jag jämför med mig så ser det mer ut som att jag har en halv boll till axel. Sen bara en annan sak vilka skulle vara dem bästa övningarna för att få en bredare / tjockare rygg. Just nu för rygg kör jag marklyft, chins, rodd sen kör jag två övningar till som jag dock glömt namnen på ska försöka kolla upp dem och få in dem I inlägget lite senare.
    Jag är 182 och väger 87 med inte alls för mycket fett efter som jag har 6pack. det kanske dock inte spelar så stor roll.
    Tacksam för svar.

    #1078974

    framåtlutad flyes och tunga Facepulls byggde upp mina axlar bra.

    #1078975

    Tackar, skall ta och testa och se om det blir någon skillnad.:up:

    #1079003

    För ryggtjocklek rekommenderas tunga roddar, Stångrodd eller hantelrodd och marklyft Basera ryggträningen på mark och roddövningar, och inte att förglömma, mycket mat!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.