Maximum muscle guide

Home Forums Allmänt om gymträning Maximum muscle guide

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #56857
    #281984

    Hallå alla glada body medlemmar!
    Tänkte höra ifall det är någon som har kört efter ”the maximum muscle guide” och isåfall har några resultat att redovisa.
    Vore väldigt intressant att höra åsikter från folk som testat istället för att enbart läsa vad som är skrivet av folk som vinner på att promotera den.

    Har själv ”the body transformation guide” och tycker upplägget i den verkar vettigt, men det är ju inte till för att maximera muskeltillväxten utan till för viktnedgång utan alltför stor muskelförlust, därav mitt intresse för era åsikter.
    Uppgifter såsom vikt- och styrkeökningar är av störst intresse.

    Tack för mig :)

    #281985

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=46741&highlight=the+Maximum+muscle+guide]

    #281986

    Tack, vet att det finns en tråd om boken :)
    Men frågan jag ställde besvaras inte där, därför jag öppnade denna tråd.

    #281987

    Det är absolut ett bra träningsprogram. Jag ökade några cm här o där o blev även starkare. Dock väldigt omständigt att följa till punkt o pricka, gymmet måste nästan vara tomt om man ska kunna köra alla alternerade set etc. Sen kräver de såklart disciplin att följa kostschemat med proteinpulserna o träningsprogrammet. Gärna ha några års erfarenhet i ryggen med så man kan tillgodogöra sig allt och göra rätt.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.