Ola Rapace, 10 kg muskler på 13 månader!

Home Forums Allmänt om gymträning Ola Rapace, 10 kg muskler på 13 månader!

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #72119
    #572059

    Förstår inte vart mitt andra inlägg har tagit vägen så jag får posta om det.

    Vad tycker ni om Ola Rapace ökningar ?

    #572060

    Dom är väl bra, men med tanke på vad dom hittade i hans kylskåp så bryr jag mig faktiskt inte :)

    #572061

    Kan tänka mig att elit byggarna blir imponerande utav hans resultat pga att dom kör på samma sätt :)

    #572062

    Vart finner man bilder på personen?

    #572063
    Pontus Stridh wrote:
    Vart finner man bilder på personen?

    Bara googla.

    #572064
    gorgi wrote:
    Kan tänka mig att elit byggarna blir imponerande utav hans resultat pga att dom kör på samma sätt :)

    Säkert, men det har vart ett j***a babblande om denna snubben i media, som om han var ett helgon och gjort det omöjliga – skaffat sig muskler.

    #572065

    Ja och det jag tycker är lite komiskt är när kostillskotts företagen börjar göra reklam, kan tänka mig att enormt mycket folk går på det.

    #572066

    Fruktansvärt lågt av strength att ta åt sig äran för deras produkter över Olas 10kg muskel ökningar..

    #572067

    Edit.

    #572068
    gorgi wrote:
    Förstår inte vart mitt andra inlägg har tagit vägen så jag får posta om det.

    Vad tycker ni om Ola Rapace ökningar ?

    Det blev borttaget av moderatorerna.

    #572069
    anders172 wrote:
    Dom är väl bra, men med tanke på vad dom hittade i hans kylskåp så bryr jag mig faktiskt inte :)

    Va menar du?

    #572070

    Han har ätit pepparkaksdeg i nästan 13 månader, konstigt då om han har gått 10kg!

    #572071
    gorgi wrote:
    Förstår inte vart mitt andra inlägg har tagit vägen så jag får posta om det.

    Nej men vet du där misstar du dig. Det är precis JUST DET du inte får. Det är lite det som är idén när vi raderar trådar/inlägg – vi vill liksom slippa se dem. Och postar medlemmen samma sak igen, då blir vi tvugna att ingripa på något annat sätt.

    Varning, straffpoäng, förseelse, ban, hot-PM, kissa på cykelsadeln – you know the drill. Så vi tar bort den här tråden istället va? Ja, det gör vi. Låser den gör vi. Det är lättast så, för då slipper folk diskutera ämnet ännu mer och utsättas för något av ovanstående illdåd.

    Tänkte väl det! Låt Ola vara ifred tills det offentliggjorts att det var han, och ingen annan. Tråd låst gubbar!

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.