Söker gym i Uppsala

Home Forums Allmänt om gymträning Söker gym i Uppsala

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #66443
    #470642

    Hej där.

    Har precis flyttat till Uppsala så nu söker jag efter ett fräscht gym. Gärna ett gym som har mer än 50kgs hantlar så lite hardcore mao men ändå fräscht som sagt.
    Vad heter Antony´s gym? Har kollat på hitta.se men inte kunnat spåra det på så vis

    Mvh Thomas

    #470643

    Vad tycker Tomas B om din signatur? Lätt förvirrande…

    #470644

    Workoutcenter i Luthagen tycker jag själv om. Jag tränar på Friskis&Svettis i Ekeby men då och då kör jag med lite folk på WC och där trivs jag bra. Ett bra gym och har du kort där kan du träna dygnet runt.

    Säg till om det blir WC så är du definitivt välkommen att hänga med på ett pass med lite folk från Kolozzeum (forumet).

    EDIT: Min avatarbild är från Workoutcenter kom jag på nu::D

    #470645

    Antonis gym (antonisgym.se) heter det. riktigt bra är det!

    #470646

    Thomas P du borde definitivt träna på Antonis gym om du vill ha ett bra byggargym, upptäckte detta för 2v sen och det slår alla andra gym jag tränat på i Uppsala.
    Ingången till Antonis gym ligger precis bredvid ”Rajt prajs” så om du vill få en vägbeskrivning på eniro kan du likabra söka på det namnet.
    Öppettider 05-23 varje dag.
    Hantlar upp till 90kg.
    Alla maskiner är nya och av märket Nordic samt Gymleco.
    Kunnigt folk där och bra gymkultur, oftast får man ha nästan allt för sig själv för det brukar bara vara 6-7 pers där max åt gången.

    #470647
    Hazeblazer wrote:
    Thomas P du borde definitivt träna på Antonis gym om du vill ha ett bra byggargym, upptäckte detta för 2v sen och det slår alla andra gym jag tränat på i Uppsala.
    Ingången till Antonis gym ligger precis bredvid ”Rajt prajs” så om du vill få en vägbeskrivning på eniro kan du likabra söka på det namnet.
    Öppettider 05-23 varje dag.
    Hantlar upp till 90kg.
    Alla maskiner är nya och av märket Nordic samt Gymleco.
    Kunnigt folk där och bra gymkultur, oftast får man ha nästan allt för sig själv för det brukar bara vara 6-7 pers där max åt gången.

    Tackar så mkt för det svaret (och alla andra svar)! Ja, jag kan tänka mig att jag skulle kunna trivas där, nytt och fräscht samt massa fria och tunga vikter. Priset verkar ju också vara bra om man är student:emo-thumb.

    #470648
    Thomas P wrote:
    Priset verkar ju också vara bra om man är student:emo-thumb.

    Jag tycker tvärtom faktiskt. Anledningen till att jag helt dissade Antonis var ett på tok för dyrt pris så som jag kände det.

    Samt att jag vill kunna köra spinning och bor närmast det gym jag tränar på (så det spelar ju förstås in.:)).

    Men du är fortfarande välkommen att hänga med till WC och testa som sagt.:up:

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.