söker någon att träna ihop med …

Home Forums Allmänt om gymträning söker någon att träna ihop med …

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #79467
    #709844

    tja jag tränar på woldclass i linköping jag söker någon som tränar där som man kan träna ihop med jag vill ha någon man kan träna hårt med svårt att träna hårt ensam :(

    #709845
    DragonIVE wrote:
    tja jag tränar på woldclass i linköping jag söker någon som tränar där som man kan träna ihop med jag vill ha någon man kan träna hårt med svårt att träna hårt ensam :(

    haha! :D sorry att jag skrattade men dedär lät lite roligt..

    Men ialf.. det du kan göra är att bara börja prata med folk på gymmet, någon i samma ålder som dig.. Och vipps så står ni och passar varandra i Bänkpress och switchar msn och sen kan ni anpassa tiderna så ni kan träna tillsammans! :) Bästa tips jag kan ge ialf

    #709846

    Håller helt och hållet med kirre, tror någon slags dejt över detta forum bara skulle bli stelt och resultera i skador då man måste visa sig starkare än vad man i faktum är.

    #709847
    Qustaph wrote:
    då man måste visa sig starkare än vad man i faktum är.

    Måste man?

    #709848
    mikaelf wrote:
    Måste man?

    oj, absolut fel skrivet av mig. Det jag menade var att man KANSKE gjorde det. Vet inte alls varför jag skrev som att jag själv skulle göra det när hela inlägget handlade om att det var dumt haha.
    Hoppas du förstår hur jag menade!

    #709849

    jag är nyinflyttad i lkpg och tränar på samma ställe. Jag hakar gärna på o tränar

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.