Springa runt i en påse?

Home Forums Allmänt om gymträning Springa runt i en påse?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71115
    #551922

    Hejsan!

    Jag kollar väldigt ofta på UFC fight på TV, och ibland när man ser dom träna, så slänger dom på sig en ”sopsäck” men mer sydd för o kunna ha på sig sen går dom ut och springer ett jävla pass för att förbränna en massa, va fasiken heter en sådan ”påse” och vart kan man få tag på en sådan?

    #551923

    Är du säker på att dom inte gör det innan tävling för att bli av med vätska och på så sätt kommer ner i den önskade viktklassen?

    #551924
    anders172 wrote:
    Är du säker på att dom inte gör det innan tävling för att bli av med vätska och på så sätt kommer ner i den önskade viktklassen?

    Det stämmer. Oftast går UFC-killarna runt 8-10 kg, ibland mer, tyngre än vad de slåss i för viktklass. För att bli av med de extra kilona så brukar de ta på sig en sådan overall och sitta på en motionscykel i en bastu för att svettas ut några kilon till invägningen. Detta är väldigt farligt och flera fighters har svimmat efter att försökt bli av med mer vätska än kroppen klarar av så det är inget jag skulle rekommendera.

    #551925

    Okej, jag undra bara om det finns o köpa nånstans, tänkte inte rulla in en cykel i bastun, men kanske testa o se hur förbränningen blir om jag kör en runda på cykeln med plastpåsen över huvudet :P

    #551926

    Fråga Tobbe K, hästlinement och gladpack :p

    #551927
    Stjarne wrote:
    Okej, jag undra bara om det finns o köpa nånstans, tänkte inte rulla in en cykel i bastun, men kanske testa o se hur förbränningen blir om jag kör en runda på cykeln med plastpåsen över huvudet :P

    Läste du inte vad dom skrev? Det har inget med förbränningen att göra utan för att tappa vätska inför en invägning.

    #551928
    KniveN wrote:
    Läste du inte vad dom skrev? Det har inget med förbränningen att göra utan för att tappa vätska inför en invägning.

    Läste du inte min fråga eller, undrade vart man kunde köpa skiten?
    Lägg ner o lägga idiot inlägg om du inte har nåt att tillägga!

    #551929
    Peter_Eriksson wrote:
    Fråga Tobbe K, hästlinement och gladpack :p

    +1 :D

    #551930
    Stjarne wrote:
    Läste du inte min fråga eller, undrade vart man kunde köpa skiten?
    Lägg ner o lägga idiot inlägg om du inte har nåt att tillägga!
    Stjarne wrote:
    Okej, jag undra bara om det finns o köpa nånstans, tänkte inte rulla in en cykel i bastun, men kanske testa o se hur förbränningen blir om jag kör en runda på cykeln med plastpåsen över huvudet :P

    Så det jag skrev handlar inte om din post? Angående idiot, du vill ha en plastpåse på dig för att öka förbränningen…

    #551931

    Svårt att googla?

    [http://www.jabb.se/Shop/Index.php?sArtModelId=]

    :)

    #551932
    Stjarne wrote:
    Läste du inte min fråga eller, undrade vart man kunde köpa skiten?
    Lägg ner o lägga idiot inlägg om du inte har nåt att tillägga!

    Jävlar vilken attityd. Det enda KniveN gjorde var att, mycket riktigt, poängtera att du hade missat faktumet att påsen inte har något med förbränningen att göra, och du börjar genast med personliga påhopp. Lugna ner dig grabben!

    #551933

    Samling!

    ”Vi har tydligen fått ett litet bråk här på rasten att reda ut. Pelle, du får inte slå någon bara för att de råkar komma ivägen för din boll, är det uppfattat? Och Lisa, bara för att Pelle slår Stina och kallar Olle fula ord betyder det inte att du får spotta på Pelles cykel, förstår du? Nu barn, föreslår jag att vi tar en gruppkram och sjunger ”We shall overcome”!”

    Kortversion: Skärpning, annars blir det smisk!

    #551934
    Janpeter Sangborn wrote:
    Samling!

    ”Vi har tydligen fått ett litet bråk här på rasten att reda ut. Pelle, du får inte slå någon bara för att de råkar komma ivägen för din boll, är det uppfattat? Och Lisa, bara för att Pelle slår Stina och kallar Olle fula ord betyder det inte att du får spotta på Pelles cykel, förstår du? Nu barn, föreslår jag att vi tar en gruppkram och sjunger ”We shall overcome”!”

    Kortversion: Skärpning, annars blir det smisk!

    Hahaha! Bra att du reder upp saker och ting Magistern:up:

    #551935
    KniveN wrote:
    Så det jag skrev handlar inte om din post? Angående idiot, du vill ha en plastpåse på dig för att öka förbränningen…

    Hahaha :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.