Tips på värstingövningar!

Home Forums Allmänt om gymträning Tips på värstingövningar!

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #79453
    #709752

    Blev precis tillfrågad av en jornalist på Kristianstadbladet om tips på värstingövningar på gymet! Hon skulle skriva om chins, dips, olika armhävningar och ville ha lite fler förslag! Någon som har några bra idéer? :) Hur tar jag bort det här…? hamnade ju helt fel…=)

    #709753
    Eva-Linn wrote:
    Blev precis tillfrågad av en jornalist på Kristianstadbladet om tips på värstingövningar på gymet! Hon skulle skriva om chins, dips, olika armhävningar och ville ha lite fler förslag! Någon som har några bra idéer? :)

    #709754

    Marklyft, knäböj och gående utfall är självklara

    #709755

    högreppa knöböj till failure är hemskt…:( :yikes:

    #709756

    *Flyttad till rätt kategori*

    Skulle väl inte kalla armhävnigar för en värstingövning att göra på gymmet. Bänkpress, marklyft, benböj och chins är bra övningar.

    #709757

    marklyft!!!

    #709758

    Press med medelstor dvärg? Nä, men alvarligt talat så röstar jag på marklyft, knäböj och bänkpress. Kommer långt med ”the big three”. Kan slänga in chins och dips med.

    #709759

    Är hon verkligen rätt människa att beskriva övningar om hon inte ens känner till dom?

    #709760

    Råkade posta den här tråden fel först och visste inte hur man raderade… så jag skrev en ny som ni kan se lite längre ner på listan. Där står exakt vad hon skrev till mig. Tack alla för tipsen!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.