Tips på värstingövningar!

Home Forums Allmänt om gymträning Tips på värstingövningar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #709469

    Blev precis tillfrågad av en jornalist på Kristianstadbladet om tips på värstingövningar på gymet! Hon skulle skriva om chins, dips, olika armhävningar och ville ha lite fler förslag! Någon som har några bra idéer? :)

    #79409
    #709470
    Eva-Linn wrote:
    Blev precis tillfrågad av en jornalist på Kristianstadbladet om tips på värstingövningar på gymet! Hon skulle skriva om chins, dips, olika armhävningar och ville ha lite fler förslag! Någon som har några bra idéer? :)

    Vad menade hon med ”värstingövningar”? :)

    Kul att de vill skriva om träning :up:

    OT: Har ni kommit igång med projektarbetet nu?

    #709471

    Bad-ass SL: bänkpress, marklyft, knäböj/frontböj.
    Bad-ass OL: Ryck, Stöt

    Bad-ass övrigt: Dragon Flag, Frivändningar, jada jada jada

    Men värsting kanske betydde att det var en artikel om Thug Workouts? Fast du skrev ”på gymmet” men det går ju att köra Thug workouts även inomhus :)
    Då är det helt andra grejer vi talar om. Fråga Boven.

    #709472

    Oj, vilket snabbt svar!:) Tror kanske bara att hon ska skriva om det i sin hälsoblogg som hon har i tidningen på nätet. Kb har en hälsodel varannan vecka bara men hon har tävlat i aerobics o gymtränar mycket. Vet inte riktigt vad hon menade…men lite ”tuffare” övningar kanske!

    #709473
    Eva-Linn wrote:
    Blev precis tillfrågad av en jornalist på Kristianstadbladet om tips på värstingövningar på gymet! Hon skulle skriva om chins, dips, olika armhävningar och ville ha lite fler förslag! Någon som har några bra idéer? :)

    Värsting övningar… sen kommer ordet armhävningar in :ike:

    #709474

    Bad-ass övrigt: Dragon Flag

    Dragon Flag?? Förlåt min okunskap…:o

    #709475
    Dwag wrote:
    Värsting övningar… sen kommer ordet armhävningar in :ike:

    Det va vad hon skrev till mig! Ok, kanske inte värsting för ER men majoriteten av hennes läsare ligger inte på samma nivå!

    #709476

    OT: Har ni kommit igång med projektarbetet nu?[/QUOTE]

    Vilket…?

    #709477
    Eva-Linn wrote:
    Vilket…?

    Jag kanske tar fel på person nu, ber om ursäkt i så fall. Men är det inte du som ska ta fram en gel på culinar?

    #709478
    Petter__Jonsson wrote:
    Jag kanske tar fel på person nu, ber om ursäkt i så fall. Men är det inte du som ska ta fram en gel på culinar?

    Jaha, är det du!:D Vi va där förra veckan och testade lite smått, va spyfärdiga när vi gick därifrån! Smakade alla de andra gelerna och gjorde typ 8 klistriga prover som vi smakade! Ska dit på torsdag och testa lite annat! Är du där då?

    #709479
    Eva-Linn wrote:
    Jaha, är det du!:D Vi va där förra veckan och testade lite smått, va spyfärdiga när vi gick därifrån! Smakade alla de andra gelerna och gjorde typ 8 klistriga prover som vi smakade! Ska dit på torsdag och testa lite annat! Är du där då?

    Ojdå, såpass

    Japp jag är här hela dagen. Ser ut som att jag kommer köra lite triangeltester eller liknande då :) Bra då kanske jag kan lura er att vara med i smakpanelen om jag hinner så långt ;) Ses på torsdag då!

    Sorry mods för OT!

    #709480

    Japp jag är här hela dagen. Ser ut som att jag kommer köra lite triangeltester eller liknande då :) Bra då kanske jag kan lura er att vara med i smakpanelen om jag hinner så långt ;) Ses på torsdag då!

    Kan va bra att skölja ner gelerna med!:up: Ses då!

    #709481

    Ok, så här skrev hon till mig:

    ”Nu sitter jag och skriver om hur man lär sig göra ”värstingövningarna” på gymmet. Dvs dips, chins, olika armhävningar osv. Du har inte några kul tips på övningar som ”impar” lite extra?”

    Några förslag? Läsarna är mer åt vardagsmotionärshållet!

    #709482

    Det lättaste du kan göra är väl o fråga Said på gymmet. Han har ju vatt med ett tag:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.