Tips till förbättring?

Home Forums Allmänt om gymträning Tips till förbättring?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #105669
    #1082003

    Hej! Jag har varit en trogen gymmare ganska många år nu och har under min tid träffat många andra gymmare som gett tips och lärt mig allt jag kan idag. Tipsen och råden har varit många och ibland motsägande, vilket ganska bra reflekterar allt som står på internet då träning är såpass individuell.

    Utan att babbla på för mycket så tänkte jag med den här posten vidga mina vyer lite och be andra kunniga om råd på träningsupplägg och övriga tips då jag inte känner mig nöjd med resultaten hittills.

    Lite bakgrund om mig och hur jag tränar:

    Ålder: 24
    Kön: Kille
    Mått: 185cm, 86kg, 44% muskler, 17% fett.
    Mål: Stor och väldefinierad
    Splits: Bröst & triceps, Ben, Axlar & mage, Rygg och biceps (Tränar ca 4-5ggr/vecka + blandade konditionssporter)

    Tränar 8 reps/set och 4 set per övning och 4 övningar per ”muskelgrupp”.
    För varje set ökar jag i vikt där det sista setet är så tungt så att jag precis klarar själv eller med passning.
    Äter 4-5ggr per dag med fokus på 2x protein per kg. Äter varken mycket pizza el dyl. eller festar ofta. Har dock alltid haft lätt för att äta mycket utan att lägga på mig då jag alltid varit aktiv men brukar försöka ta in mer kolhydrater på hösten än våren och lägga in extra konditionspass på våren.

    Är väldigt tacksam för tips och frågor ifall något verkar oklart!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.