Träna midjan smalare?

Home Forums Allmänt om gymträning Träna midjan smalare?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #522009
    Joasim wrote:
    Yes, vägde kanske 82 på bilden är uppe på 85nu. Och har tänkt ta mig upp på 90kg innan jag ens ska fundera på deff. Vill helst upp till 95 men det blir ett långsiktigt mål. Vill inte grisbulka heller.
    Nej fan, bara en vanlig tråd. Har en journal, En hockeyspelares väg mot massa heter den :)

    Okajokaj :) själv väger man 93kg, bulkar, ingen grisbulk dock x) Okej, då får jag ta o leta efter den :D

    #522011
    Pontura wrote:
    Okajokaj :) själv väger man 93kg, bulkar, ingen grisbulk dock x) Okej, då får jag ta o leta efter den :D

    Aha okej najs! :emo-thumb Nej grisbulka är inte min grej heller, jag tror man inte tjänar något på det, blir bara jobbigt. Så jag tar de lite lugnare i allafall 4kg på 2 månader blir 2kg per månad, blir rätt lagomt. Skulle hellre vilja lega på 1kg, men har som mål att nå 90kg innan mars.
    Sedan blir det att försöka komma upp i 95kg hård! 8) Det var i din journal jag hade varit inne i och skrivit såg jag!

    #522013
    Joasim wrote:
    Aha okej najs! :emo-thumb Nej grisbulka är inte min grej heller, jag tror man inte tjänar något på det, blir bara jobbigt. Så jag tar de lite lugnare i allafall 4kg på 2 månader blir 2kg per månad, blir rätt lagomt. Skulle hellre vilja lega på 1kg, men har som mål att nå 90kg innan mars.
    Sedan blir det att försöka komma upp i 95kg hård! 8) Det var i din journal jag hade varit inne i och skrivit såg jag!

    Japp, om du grisbulkar så är det stor risk att mycket muskler åker med sen när dieten kommer.

    #522015

    Jag har samma problem med min midja, fast min är nog ännu värre, inte blir det bättre under bulken. :(

    #522017

    Nä man får väl acceptera det, träna mycket vidd på rygg och mycket axlar så kanske de blir bättre!

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.