Träning & Vänner

Home Forums Allmänt om gymträning Träning & Vänner

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #52139
    #127211

    Hej

    känner att träningen tar ganska mycket av dagen, iochmed att jag tar det seriöst, håller diet och planerar stort sätt dagen efter min träning.
    Jag är 18 och känner att allt va kompisar heter har nästan försvunnit på min fritid, är det bara jag som har den känslan eller är det fler som känner såhär?

    (inte meningen att gnälla, vill som sagt bara veta om jag kan känna samhörighet med nån :what:

    #127212

    Seriös träning ser ut såhär, Du går till gymet, kör stenhårt en timme och sen går du hem. Sedan har du 23 timmar över på dygnet till annat.

    Vad är det du gör som tar upp hela ditt liv som skulle ge dig bättre resultat än de som har ett liv utanför gymet?

    Jag höll också på med sådant trams när jag var 16 och trodde man var tvungen att äta varannan timme och träna 2timmar om dagen, och aldrig i livet skippa ett pass om några vänner ville hitta på något.

    Nej balans i livet annars kommer du bara att tröttna.

    #127213
    gober wrote:
    seriös träning ser ut såhär, du går till gymet, kör stenhårt en timme och sen går du hem. Sedan har du 23 timmar över på dygnet till annat.

    Vad är det du gör som tar upp hela ditt liv som skulle ge dig bättre resultat än de som har ett liv utanför gymet?

    Jag höll också på med sådant trams när jag var 16 och trodde man var tvungen att äta varannan timme och träna 2timmar om dagen, och aldrig i livet skippa ett pass om några vänner ville hitta på något.

    Nej balans i livet annars kommer du bara att tröttna.

    +1

    #127214

    Om du vill bli buddybuilder så kan du glöma vänner, flickvän och famij. Du blir katabol direkt du tänker på annat. ;)

    Ärligt, det finns saker förutom träning och sluta nojja och njut av träningen istället för att jaga muskelfibrer.

    #127215

    [youtube=HTm89g6orXw]

    #127216
    Gettodachoppa wrote:
    [youtube=HTm89g6orXw]

    så bra kunde inte sägas på bättre sätt

    #127217

    hitta en bra balans, du kan få grymma resultat och ändå prioritera umgås med vänner på fritiden. Du behöver tex bara hitta en timme 2-3gånger i veckan då andra är upptagna med annat och kör halvkropp/helkropp, sen räcker det gott med att äta 2-4 stora portioner mat per dag.

    Sköter du vilan bra och maten så kommer du få hur bra resultat som helst på det om du bara vill, speciellt du som bara är 18. Tycker du ska försöka återuppta kontakt med vänner du känner håller på att försvinna. Stor risk du ångrar dig sen annars och sitter ensam där, och då spelar resultaten man fått mindre vill jag lova.

    Har själv varit nere i ”träsket” där träningen skadat mycket mer än det gjort nytta socialt och säkert många vänner jag kunde haft som inte lärt känna pga det, och haft många relationer som jag känt varit påväg att ”rinna ut i sanden” tex så avböjde jag att spela korpenbandy förut av rädsla att det skulle förstöra allt för mycket för träningsresultaten, skippat alldeles för många utekvällar m.m. Nu har jag ändrat detta och prioriterar det sociala och träningen går hur bra som helst och resultaten likaså,och mina vänskapsrelationer är starkare än någonsin, och skulle jag fortsatt som jag gjorde skulle jag garanterat må betydligt sämre nu.

    #127218

    Skaffa vänner som är intresserade av träning är bra med, jag har nästan bara sådana hehe

    #127219

    Bli kriminell, i fängelset har man inte så mycket annat att göra än att träna. Har du tur kanske du kan bli kompis med några bodybuilders : )

    #127220
    gober wrote:
    bli kriminell, i fängelset har man inte så mycket annat att göra än att träna. Har du tur kanske du kan bli kompis med några bodybuilders : )

    +1

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.