Träningsapp?

Home Forums Allmänt om gymträning Träningsapp?

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #102373
    #1077692

    Hallå där ute, kort fråga:

    Är det någon som vet om det finns någon bra app till telefonen som man kan använda lite som en träningsdagbok?
    Hittade en amerikansk variant men det var någon app som man var tvungen att betala prenumeration på och det orkar jag inte med.
    Tänkte mer någon enkel app där man kan döpa sina övningar själv och bara krita i antal rep/set/vikt vid senaste passet?

    #1077695

    Jag använder en vanlig kalender. Funkar bra.
    Ja, man måste förvisso skriva för hand. ;)

    #1077765

    hehe ja men papper och penna visste jag ju fanns vid det här laget.
    Tänkte mer en digital variant. :)

    #1077784

    Hej,

    Det finns en app som heter Fitocracy som är rätt okay för att logga träningen. Dock finns den bara på engelska vad jag vet, men jag använder den själv och den fungerar bra. Det är lätt att hålla koll på sin egen utveckling i den appen. Det finns även ett webbgränssnitt att använda sig av. Tror tyvärr inte man kan döpa övningar själv heller.

    JeFit är en annan träningsapp, men den har jag inte använt på ett tag nu, så vet inte vilken standard den håller nu för tiden. Förut var den mycket användbar och där tror jag att du kan döpa egna övningar.

    #1077796

    Kanon. Ska testa dom.

    #1077798

    Kanon. har testat båda nu och Jefit är helt fantastisk för ändamålet! precis vad jag sökte.

    #1077806

    Kul att det passade dina behov. Kör hårt!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.